پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
استاندار کرمان گفت: انتقال حساب شرکت های بزرگ کرمان انجام شده اما این میزان انتقال کافی نیست و باید این عدد در مانده حساب‌ها به روشنی دیده شود.استاندار کرمان گفت: گردش مالی شرکت‌ها نشان داد با توجه به اینکه انتقال حساب انجام شده اما هنوز این انتقال کافی نیست و باید این عدد در مانده حساب‌ها به روشنی دیده شود لذا أین انتقال در منابع بانکی استان رضایت بخش نیست که امیدواریم به طور کامل محقق شود تا استان بتوان از این منابع در جهت توسعه استفاده کند.

شعار سال: محمدجواد فدایی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران در خصوص انتقال حساب شرکت‌های بزرگ معدنی استان به کرمان در جهت ارتقا و توسعه منطقه بیان داشت: این موضوع طی جلسات متعددی در استان مطرح و پیگیری شد اما در مکانیزم عمل مشکلاتی وجود داشت.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و در جلسه اخیر شورای بانک‌ها گزارش مانده حساب شرکت‌ها طی سال‌های اخیر نشان داد که این شرکت‌ها در حال رشد هستند اما این حساب‌ها به مرور در حال انتقال هستند.

استاندار کرمان گفت: گردش مالی شرکت‌ها نشان داد با توجه به اینکه انتقال حساب انجام شده اما هنوز این انتقال کافی نیست و باید این عدد در مانده حساب‌ها به روشنی دیده شود لذا أین انتقال در منابع بانکی استان رضایت بخش نیست که امیدواریم به طور کامل محقق شود تا استان بتوان از این منابع در جهت توسعه استفاده کند.

فدایی با اشاره به توسعه متوازن استان کرمان یادآور شد: شاخص‌های مقایسه‌ای توسعه از مبانی برنامه‌ریزی ما است لذا تلاش می‌کنیم در بخش‌های مختلف شاخص‌های شهرستان‌ها به متوسط استان، همچنین شاخص‌های استان به متوسط کشوری برسانیم اما این کار دشواری است ولی می‌توانیم حداقل به متوسط کشوری نزدیک شویم.

وی اظهار داشت: ما به توسعه متوازن اعتقاد داریم لذا معیارهای پیش روی ما شاخص‌ها هستند.

استاندار کرمان گفت: آن چه که امروز در دست ماست بر اساس شاخص‌های توسعه توزیع کردیم که مدارک مربوط به آن موجود هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 21مرداد 98، کد خبر: 4690417، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
گردش مالی شرکت‌ها نشان داد با توجه به اینکه انتقال حساب انجام شده اما هنوز این انتقال کافی نیست و باید این عدد در مانده حساب‌ها به روشنی دیده شود لذا أین انتقال در منابع بانکی استان رضایت بخش نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین