پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰
استاندار کرمان گفت: تصمیم برای انعقاد قرارداد ایران خودرو و سایپا با قطعه سازان ارگ جدید و برداشتن سقف ارائه تسهیلات از محل تبصره 18 برای تأمین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی استان از مهمترین تصمیات اخذ شده در سفر وزیر صمت و هیأت همراه به ارگ جدید بم بود. محمد جواد فدائی در نشست مشترک وزیر صمت با سرمایه گزاران و فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افزود: در سفر وزیر صمت و هیأت همراه تصمیات خوبی برای رفع مشکلات کارخانجات خودروسازی ارگ جدید گرفته شد و امیدوارم با اجرای این تصمیمات شاهد رونق تولید در این منطقه باشیم.

شعار سال: محمد جواد فدائی در نشست مشترک وزیر صمت با سرمایه گزاران و فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افزود: در سفر وزیر صمت و هیأت همراه تصمیات خوبی برای رفع مشکلات کارخانجات خودروسازی ارگ جدید گرفته شد و امیدوارم با اجرای این تصمیمات شاهد رونق تولید در این منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از مصوبات خوب سفر امروز وزیر صمت این بود که قرار شد ایران خودرو و سایپا قراردادهایی با قطعه سازان منطقه ارگ جدید برای تولید قطعات مورد نیاز خودشان منعقد کنند و با عملی شدن این تصمیم شاهد رونق تولید در منطقه خواهیم بود.

استاندار کرمان گفت: لغو سقف ارائه تسهیلات از محل تبصره 18 به واحدهای تولیدی استان یکی دیگر از مصوبات سفر امروز وزیر صمت در کرمان بود و با عملی شدن این تصمیم مشکل نقدینگی خیلی از واحدهای صنعتی استان از بین می رود.

فدائی افزود: هم اکنون در یک جنگ اقتصادی هستیم که تبعاتی دارد و باید مقاومت کنیم تا پیروز شویم و به نمایندگی از دولت تعهد می دهیم که هیچ واحد تولیدی در منطقه ارگ جدید تعطیل نخواهد شد و چنانچه در جنگ تحمیلی با مقاومت پیروز شدیم در این جنگ نیز پیروز می شویم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري برنا ، تاریخ انتشار 6 مهر 98، کد خبر: 903859، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین