پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
با حضور استاندار کرمان و جمعی از مدیران، فرماندار و امام جمعه بم نخستین کارخانه تولید شمش روی در شهرستان بم افتتاح شد. "بابک اسماعیلی" سرمایه گذار این پروژه در مراسم افتتاح پروژه های کارخانه فرآوری شمش روی و معدن خان خاتون اظهار کرد: 206 نفر به صورت مستقیم در معدن روی خان خاتون مشغول به کار هستند.
شعار سال: صبح امروز در نخستین روز از هفته دولت و با حضور استاندار کرمان و جمعی از مدیران، فرماندار و امام جمعه بم نخستین کارخانه تولید شمش روی در شهرستان بم افتتاح شد.

 "بابک اسماعیلی" سرمایه گذار این پروژه در مراسم افتتاح پروژه های کارخانه فرآوری شمش روی و معدن خان خاتون اظهار کرد: 206 نفر به صورت مستقیم در معدن روی خان خاتون مشغول به کار هستند.

وی با تاکید بر تلاش جمعی و کار تیمی افزود: کارخانه تولید شمش روی اولین کارخانه در استان کرمان است که سنگ روی را تبدیل به شمش روی می کند و روزانه تولید 50 تن شمش روی را خواهیم داشت.

اسماعیلی تصریح کرد: بیش از 85 درصد قطعات این کارخانه در شهرک صنعتی کرمان ساخته شده و ما "آراندی" قوی و مجموعه جوان و پویایی داریم و اکثر موارد استفاده شده در این کارخانه ایرانی و بر مبنای اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: توان ساخت کارخانه های تولید شمش مس و روی را داریم که این موارد همه به معنای تولید شغل است.

سرمایه گذار کارخانه شمش روی ابارق(شهرستان بم) با اشاره به اینکه در حال حاضر بزرگ ترین مشکل، شغل است، افزود: خوشحال هستیم از اینکه توانستیم ایجاد شغل و گسترش فضای کاری و انتفاع مالی داشته باشیم و در این مجموعه‌ی کامل، از خاک معدن شمش روی 99.98 درصد تولید خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: فرماندار و ادارات شهرستان بم به کار ما سرعت داده اند و در چارچوب قانون کار کرده ایم اما بیش از دو سال است که برای یک پروژه در سیستم کشور متوقف شده ایم.

اسماعیلی تصریح کرد: مجموعه ما توان ساخت هزاران متر سالن کارخانه تولید شمش روی و مس را دارد و تنها نیاز به یکسری مجوزها داریم و درخواست ما این است که توان ما دیده شود.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی معادن و صنایع معدنی،تاریخ انتشار:3شهریور1398،کدخبر:47607،www.minews.ir




اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین