پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
مدیر کل صمت جنوب استان کرمان از فعالسازی معادن کوچک مقیاس در این منطقه خبر داد.

شعار سال:مسلم مروجی صبح شنبه در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران کل صمت شمال و جنوب استان و محیط زیست بیان داشت: اکثر محصولات کشاورزی در جنوب کرمان بر اساس آمار وزارت جهاد کشاورزی رتبه‌های یک تا ۱۰ کشوری را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه در جنوب استان کرمان ۴۲ ماده معدنی داریم، افزود: معادنی مثل کرومیت، تیتانیوم، مس و … در جنوب استان کرمان وجود دارد ضمن اینکه ۲۶۷ پروانه استخراج صادر شده است.

مدیر کل صمت جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه معادن جنوب استان کرمان کوچک مقیاس هستند و در این منطقه معادن بزرگ نداریم، گفت: فعالسازی معادن کوچک مقیاس در دستور کار قرار گرفته است همچنین ۵۱ جواز تأسیس معدن صادر شده است و تا پایان سال اشتغال در این بخش به ۱۰۰۰ نفر افزایش پیدا می‌کند.

مروجی از واگذاری معدن تیتانیوم به بخش خصوصی به عنوان یکی دیگر از اقدامات صمت جنوب نام برد و تصریح کرد: ۱۴ پهنه معدنی در جنوب استان تعریف کردیم که از این تعداد دو پهنه اقدامی انجام نداده‌اند و تا پایان ماه در اختیار شرکت‌های خصوصی قرار خواهند گرفت.

مدیر کل صمت جنوب استان کرمان اظهار کرد: بحث حقوق دولتی و تأمین زیر ساخت در جنوب دغدغه اصلی است و مهمترین مشکل ما نبود زیر ساخت‌هایی همچون برق است.

وی ابراز داشت: در بحث صنعت ۴۳۹ جواز تأسیس صادر شده که با این مجوزها ۱۰ هزار و ۲۶۳ نفر شاغل شدند.

خروجی یادآور شد: بزرگترین مشکل و چالش ما در اقلامی مثل سیمان، فولاد و میلگرد است که در مجموع در حال مرتفع کردن آن هستیم ضمن اینکه در بحث لاستیک هم مشکل ما مرتفع شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری می متالز ، تاریخ انتشار: 4مرداد ۱۳۹۹، کد خبر:119175،www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
با اين چيزي كه من فهميدم كرمان هم معدن داره هم طبيعت خوبي داره هم كشاورزي داره اما اوضاع اقتصاديش با توجه به همه اين منابع افتضاحه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
باز حداقل این کوچک مقیاس ها ضرر کمتری به محیط زیست میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
کوچک و بزرگ نداره دوست عزیز هردوی این مقیاسها در مقیاس خیلی بزرگتری به طبیعت دورش اسیب میزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین