پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
استاندار کرمان درباره انتقال حساب شرکت های بزرگ استان کرمان به داخل استان بیان کرد: از رییس کل بانک مرکزی درخواست می کنیم که ابلاغ نماید هیچ بانکی برای شرکت های فعال در استان کرمان حساب باز نکند و اگر در جای دیگر حساب دارند، حساب های آنها بسته شود.

شعار سال: دکتر"محمدجواد فدائی" امروز شنبه در جلسه شورای معادن استان کرمان درباره معافیت 20 درصدی حقوق دولتی اظهار کرد: کارگروهی با حضور استانداری، صمت، دانشگاه، دستگاه قضائی و سازمان برنامه و بودجه تشکیل و طی دو هفته آینده به تفکیک هر معدن مصادیق مشمول تبصره پنج ماده 14 را تعیین کند که مورد تایید شورای معادن خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: هر اقدامی که لازم است توسط سازمان صمت و امور مالیاتی در استان و مرکز برای وصول یک درصد فروش معادن استان کرمان صورت بگیرد.

فدائی درباره انتقال حساب شرکت های بزرگ استان کرمان به داخل استان بیان کرد: باید جلسه ای در این باره به زودی برگزار و مشخص شود که چه اقداماتی انجام شده زیرا برای ما مبهم است که حساب ها به استان کرمان منتقل شده یا نه؟

استاندار کرمان پیشنهاد کرد: از رییس کل بانک مرکزی درخواست می کنیم که ابلاغ نماید هیچ بانکی برای شرکت های فعال در استان کرمان حساب باز نکند و اگر در جای دیگر حساب دارند، بسته شود.(این پیشنهاد مصوب شد)

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان خاطر نشان کرد: هیچ بانکی حق ندارد برای شرکت های وابسته به مس، گل گهر و زغالسنگ به جز در کرمان حساب باز کند و در صورتی که تعهدات و قراردادی در جای دیگر وجود دارد، بعد از پایان مدت زمان مشخص، به کرمان منتقل شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 19 بهمن 98، کد مطلب: 98111913457: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین