پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
سرپرست استانداری کرمان، سوء مدیریت و عدم دلسوزی تعداد اندکی از مدیران را موجب بروز مشکلاتی برای واحدهای صنعتی و تولیدی دانست و گفت: با وجود عدم دلسوزی در کار مردم و رفع مشکلات آنها، کارها به جلو حرکت نخواهد کرد و پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
شعار سال: سرپرست استانداری کرمان، سوء مدیریت و عدم دلسوزی تعداد اندکی از مدیران را موجب بروز مشکلاتی برای واحدهای صنعتی و تولیدی دانست و گفت: با وجود عدم دلسوزی در کار مردم و رفع مشکلات آنها، کارها به جلو حرکت نخواهد کرد و پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

 محمدجواد فدائی در کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان افزود: رعایت ضوابط یک اصل الزامی است زیرا تمامی ضوابط به شکلی عاقلانه و درست برای حل مسائل نوشته شده است و گاهی اوقات برخی افراد این ضوابط را بهانه ای برای عدم انجام کار و توجیه سهل انگاری ها بیان می کنند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تسریع در جواب دادن به استعلامات، اظهارداشت: بانک ها و مسئولان مربوطه می دانند که عدم رفع مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف، به ویژه در حوزه تسهیلات بانکی، بار سنگین مالی را به این واحدها وارد می کند و از این رو لازم است که در اسرع وقت کار این واحدها پیگیری شود.

سرپرست استانداری کرمان بیان کرد: دولت تلاش خود را برای تولید اقتصادی به کار گرفته است و برخی عدم همکاری ها موجب هدررفت تمامی این زحمات و تلاش ها می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال در استان کرمان، مدیران مربوطه باید شخصا در جلسات حضور یابند و در صورت عدم امکان شرکت در جلسه، باید قبل از برگزاری نشست دلیل خود را به استانداری اعلام کنند.

در این نشست مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه های صنعت، کشاورزی، دامداری و مرغداری مورد بررسی قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 24 تیر 1397، کدخبر: 729144 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
کشور ما سال های سال است که درگیر این بحران مدیریتی است , و ایراد میتواند از مقام های بالا تر که این هارا تعیین میکنند باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین