پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب خلیج فارس پایان سال آینده به سیرجان و شهربابک می‌رسد گفت: پروژه انتقال آب با جدیت در حال پیگیری است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
شعار سال: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب خلیج فارس پایان سال آینده به سیرجان و شهربابک می‌رسد گفت: پروژه انتقال آب با جدیت در حال پیگیری است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

شهباز حسن‌پور جمعه شب در نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان استان با شورای اسلامی استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه مطالبه‌گری حق مردم و حق شوراهای اسلامی است اظهارداشت: شوراها باید قدردان رای اعتماد مردم باشند و کارنامه خود را بعد از یک‌ سال ارزیابی کنند.

وی با اشاره به اینکه فرصت‌های بسیار ارزشمندی در استان است افزود: وام‌های با بهره 6 درصد در استان برای اشتغالزایی وجود دارد که باید از این فرصت بهره گرفت و وعده‌های الکی به مردم نباید داد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب خلیج فارس پایان سال آینده به سیرجان و شهربابک می‌رسد گفت: پروژه انتقال آب با جدیت در حال پیگیری است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از اصول قانون اساسی ایجاد شوراهای اسلامی است اظهارداشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا مسیر تکامل خود را طی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه توقع ما از شوراها این است که مشکلات را منتقل کنند گفت: از شوراها انتظار داریم تا در کنار بیان مشکلات، پیشنهادات و راه حل‌های مناسب برای رفع آنها را نیز ارائه کنند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت آب امروز بسیار ضروری است تصریح کرد: در بخش کشاورزی باید از کشت محصولات آب‌بر به جدیت جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه باید درآمد پایدار برای شهرداری‌ها تعریف شود گفت: انتظار می‌رود شوراها در این موضوع همکاری و نظارت بر کار شهرداری‌ها داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 تیر 1397، کدخبر: 1769754 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
امیدوارم مردم تا پایان سال اینده از تشنگی نمیرن:)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
خداروشکر خبرهای خوب در این زمینه شنیدیم
انشاالله به همه شهر ها این انتقال اتفاق بیفته
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین