پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
استاندار کرمان با بیان اینکه اگر وحدت در کشور باشد بنیه اقتصادی کشور آنقدر هست که بتواند خود را اداره کند گفت: اختلاف‌افکنی بین امت اسلامی نقشه شوم دشمن در منطقه است.
شعار سال: استاندار کرمان با بیان اینکه اگر وحدت در کشور باشد بنیه اقتصادی کشور آنقدر هست که بتواند خود را اداره کند گفت: اختلاف‌افکنی بین امت اسلامی نقشه شوم دشمن در منطقه است.

علیرضا رزم‌حسینی امروز صبح در جلسه ستاد بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه خردادماه ماه یادآور حماسه‌ها و وقایع تلخ و شیرینی برای ملت ایران است اظهار داشت: یکی از این حوادث تلخ رحلت جانگداز امام راحل و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر نیز در همین ماه انجام شد که یادآور حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام است که چگونه در مقابل دشمنان تا دندان مسلح در جبه‌ها حاضر شدند گفت: همواره باید یاد شهیدان و امام راحل(ره) را گرامی بداریم و به نسل جوان نیز یادآور شویم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه 14 خرداد یک روز بسیار سخت بود خاطر نشان کرد: هنوز مدت زیادی از خاتمه جنگ نگذشته بود که رهبر بزرگ خود را از دست دادیم و تشییع جنازه امام خمینی(ره) به آن باشکوهی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باید یادآور اهداف انقلاب اسلامی باشد گفت: امام به‌دنبال عدالت‌خواهی و عدالت‌محوری بود و یکی از اهداف انقلاب اسلامی رفع فقر و محرومیت از کشور بود.

رزم‌حسینی با بیان اینکه هر جا به مردم تکیه کردیم پیروز بودیم و هر جا که از مردم فاصله گرفته شد دشمن سوءاستفاده کرد افزود: انقلاب کردیم که نسل آینده یک کشور پیشرفته و با دیانت داشته باشیم و باید این راه امام را ادامه بدهیم.

وی با اشاره به اینکه ایام ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است که سیره امام راحل در سخنرانی‌های مختلف به مردم و به‌ویژه نسل جوان معرفی شود بیان کرد: باید مشکلات را صادقانه به مردم گفت و واقعیات را با آنها در میان گذاشت.

استاندار کرمان با بیان اینکه از تضعیف نظام اسلامی باید خودداری شود و جامعه اسلامی را امیدوار کرد افزود: امروز رسالت همه مسئولان، رسانه‌ها و اهالی سخنرانی است که در راستای اعتلای نظام اسلامی تلاش کنند و وحدت جامعه را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز شرایط کشور بسیار حساس است و نباید دنباله رو رسانه‌های خارجی و اهداف دشمنان باشیم تصریح کرد: به موضوعات نباید جنبه سیاسی و جناحی داد و باید در همه عرصه‌ها گوش به فرمان رهبری باشیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه دشمن دیگر جنگ نظامی را با ما آغاز نخواهد کرد و از راه‌های دیگری با ما جنگ را آغاز کرده است گفت: اختلاف‌افکنی بین امت اسلامی، نقشه شوم دشمن است و امروز اختلاف بین آب و خاک و اختلاف بین گروه‌ها از همین توطئه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه دشمن فضای مجازی را برای اختلاف‌افکنی و تفرقه انداختن در جامعه ایجاد کرده بیان کرد: تلگرام برای همین راه‌اندازی شده و تمام اعضای آن از همین مردم کشورهای منطقه خاورمیانه هستند.

استاندار کرمان با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس از طبقات مختلف جامعه نیروهایی از استان کرمان داشتیم که با ارائه اطلاعات دقیق و واقعی به جامعه باعث می‌شدند که مسئولیت مردم بیشتر شده و نیروهای بیشتری به جبه‌ها اعزام شوند افزود: امروز هم با ارائه اطلاعات دقیق و واقعی می‌شود مردم را آگاه و جامعه را بسیج کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز موضوع برجام یک بحث مهم است و نباید اجازه بدهیم با شایعه‌پراکنی، وحدت کشور را بر هم بزنند گفت: ممکن است به همه خواسته‌های خود در برجام نرسیم اما یکسری مصالح است که باید همه آنها را در نظر گرفت.

رزم‌حسینی با بیان اینکه اگر وحدت در کشور باشد بنیه اقتصادی کشور آنقدر هست که بتواند خود را اداره کند تصریح کرد: اما در فضای اختلاف هیچ کاری موثر واقع نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام ارتحال امام خمینی(ره) به کمی برگزار کردن مراسم اکتفا نکنید عنوان کرد: نسل امروز و جوان به برنامه‌های نو و خلاقانه نیاز دارد که باید در برنامه‌ها، خواسته‌های نسل جوان در نظر گرفته شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه کارنامه جمهوری اسلامی باید یک تابلو شده و در همه جا نصب شود گفت: مردم و نسل جوان ما باید بداند که چه سختی‌هایی کشیده شده و وضعیت امروز ما نسبت به قبل چگونه است.

وی با اشاره به اینکه مردم ما منصف هستند و حتما قضاوت خوبی خواهند کرد افزود: پس هر چه که واقعیت است را به مردم بگویید و بدانید که حرف حق بر دل مردم خواهد نشست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1730413 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
با اختلاف افکنی بین امم اسلامی هر روزه ما ضعیف تر خواهیم ظشد در منطقه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
تمدن جهانی اسلام در حال محقق شدن است و تنها ترمز ان اختلاف و تفرقه در این امت واحده است
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین