پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
جزئیات جدیدی از استعفای «علیرضا رزم حسینی» از استانداری کرمان اعلام شد.
شعارسال:بنابر اعلام برخی رسانه‌های محلی در کرمان پس از آن که استاندار سابق در نشستی با حضور وزیر کشور حضور نیافت، زمزمه‌هایی درباره کناره‌گیری او مطرح شد. با این حال او شب گذشته در نشستی که برخی افراد در آن حضور داشتند، مساله استعفا را مطرح و مورد قبول واقع شد.

این جلسه دیشب و در محل دفتر استانداری کرمان در تهران برگزار شده که در آن برخی نمایندگان استان و افراد دیگر حضور داشته‌اند.

یک منبع مطلع گفت: استعفای آقای رزم حسینی چند روز قبل مطرح شده و ایشان در این مدت پیگیر اخذ مشورت و جلب رضایت از برخی افراد بوده است.

این در حالی است که یکی از مدیران استانداری در گفت‌وگو با کرمان‌نو، استعفای رزم‌حسینی را به تشدید شدن بیماری همسرش نسبت داده و گفته است: از آن جایی که فرزندان رزم حسینی در کرمان زندگی نمی‌کنند او برای رسیدگی بیشتر به بیماری همسرش تصمیم به استعفا گرفته است. "محمدرضا پورابراهیمی نیز در گفت و گویی پیرامون استعفای«علیرضا رزم حسینی» از استانداری کرمان اظهار کرده است: آقای رزم حسینی عنوان کرده اند به دلیل مشکلات خانوادگی استمرار فعالیت در کرمان برایشان فراهم نیست و ایشان در صحبت با وزیر کشور، استعفای خود را علی رغم خواست وزیر، به ایشان اعلام کردند.

این دومین استعفای رزم حسینی در طول دوران استانداری‌اش در کرمان است. سال گذشته در همین روزها بود که او قصد داشت از سمت خود کناره‌گیری کند اما وزارت کشور با آن مخالفت کرد.

شعار سال ، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 9 خرداد 97، کد خبر: 712469،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
دیگه واقعا برای مرم هیچ اهمیتی نداره که کی میره کمی میاد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
خوب چرا این قضیه را اینقدر کش می دهید
استانداری رفته و شخص جدیدی امده
به فکر حل مشکلات مردم باشیئن
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین