پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
استاندار کرمان با بیان اینکه امسال حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه جدید در استان افتتاح می‌شود گفت: مسئولان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و اجازه بدهند همه در چارچوب قانون انتقاد کنند.

شعارسال: استاندار کرمان با بیان اینکه امسال حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه جدید در استان افتتاح می‌شود گفت: مسئولان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و اجازه بدهند همه در چارچوب قانون انتقاد کنند.

علیرضا رزم‌حسینی امروز صبح در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید با بیان اینکه استان کرمان در سال گذشته توفیقات خوبی داشته است اظهار داشت: در برخی زمینه‌ها رتبه‌های برتر کشوری کسب شد و در جایگاه بالایی قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه استان کرمان در سال گذشته در صدر خبرهای کشور بود خاطر نشان کرد: بیشترین مقامات کشوری به کرمان سفر کردند و با سفر رئیس جمهور بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه رئیس دفتر مقام معظم رهبری نیز در سال گذشته به استان سفر کردند و همه اینها باعث شد که استان رشد خوبی داشته باشد افزود: مجمع نمایندگان استان همراهی خوبی با دولت در استان داشتند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بر اساس تجربه‌های موفقی که داریم با توان بیشتری سیاست‌های نظام را دنبال می‌کنیم بیان کرد: معتقدیم توسعه با محور ولایت در استان موفق بوده و ولایت‌پذیری از ارکان نظام بوده که در سال جاری این سیاست را عمیق‌تر دنبال می‌کنیم.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه الگوی اقتصاد مقاومتی در استان که مطرح شد و مورد تایید رهبری هم قرار گرفت گفت: در سال جاری با اصلاحاتی برای موفقیت بهتر، آنها را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بحث گردشگری و میراث فرهنگی به‌طور جدی در استان ارتقا داده خواهد شد و این یک موضوع مهم در اقتصاد استان است افزود: آمارها نشان می‌دهد که استقبال از کرمان و حضور گردشگران در حال افزایش است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه وقتمان را وقف خدمت به مردم می‌دانیم و امیدواریم مدیران نیز این نوع نگاه را داشته باشند بیان کرد: حقوق دولتی آنقدر نیست که اگر خدایی فکر نکنیم و کار نکنیم این حقوق‌ها ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه به خودم و مدیران تذکر می‌دهم که بر اساس توصیه رهبری نقدپذیر باشیم و نقد کنیم عنوان کرد: اصرار بر مطالبه‌گری به حق مردم کرمان داریم.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه مسئولان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و اجازه بدهند همه در چارچوب قانون انتقاد کنند افزود: در این دولت از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردیم و نخواهیم کرد گرچه بعضی موارد و اطلاعات منتشر شده واقعیت نداشت.

وی با بیان اینکه شبکه مجازی در کرمان یک فرصت بود و کاملا مدیریت شده از این فضا استفاده شد گفت: نباید از تلاش خود در استان کاسته شود و این راه باید با تلاش بیشتر ادامه یابد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فضا را برای استفاده از جوانان باز کنید و متاسفانه جوانان در ادارات به مستخدم تبدیل شدند بیان کرد: جوانانی که ظرفیت دارند در پست مدیریتی از آنها استفاده کنید و اجازه بدهید نسل جوان کارآمد و باهوش، مسند امور را در دست بگیرد.

وی با بیان اینکه ارتباط ما با مردم زیاد نیست و امسال باید ارتباط با مردم بیشتر شود تصریح کرد: مدیران در هر سطحی با مردم نشست و برخاست داشته باشند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه مردم وفادار به نظام هستند بیان کرد: شنبه‌ها بعداز ظهر هر هفته در یکی از مساجد حضور پیدا می‌کنیم و در جمع مردم گفتگو می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نظام ما مردمی است و مردم با رای خود ما را بر مسند کار آوردند افزود: حضور در مساجد بسیار موثر است و خوشبختانه جمعیت خوبی در مساجد حضور دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باورمان است که کار اقتصادی همسنگ با کار فرهنگی باید انجام شود و اگر غیر از این باشد موفق نخواهیم بود تصریح کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی به ریاست امام جمعه کرمان تشکیل می‌شود و یک شورای با جایگاه بالا است و همه باید در خدمت این شورا قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه نبض فرهنگی در استان باید خوب کار کند و حیات داشته باشد عنوان کرد: آمادگی کامل برای همکاری در این حوزه را داریم.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه سرکشی مدیران کل از شهرستان‌ها باید بیشتر شود گفت: برخی فرمانداران از عدم حضور مدیران گلایه‌مند هستند که امسال این موضوع ارزیابی می‌شود و سرکشی از شهرستان‌ها بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه کشور ما از قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار است عنوان کرد: بر اساس آمار سال 2017 صندوق بین‌المللی پولی ایران با تولید ناخالص رتبه 18 دنیا بوده و در حال حاضر 83 هزار میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی کشور است و این یک ظرفیت بسیار مهم است.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه این آمار نشان می‌دهد که کشور در حال پیشرفت و توسعه است افزود: نباید مردم را ناامید و مایوس کرد.

وی با بیان اینکه ایران کمترین بدهی جهانی را دارد و یک این نکته مثبت در اقتصاد ایران است بیان کرد: نباید خودمان را ضعیف کنیم همانطور که در زمان دفاع مقدس با کمترین امکانات اما با روحیه بلند موفق شدیم الان هم شدنی است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مشکلات و نواقصی هم هست که با همکاری و همدلی رفع می‌شود تصریح کرد: بیکاری یکی از مشکلات است که در طول سالیان ایجاد شده و در استان کرمان در سال گذشته بیشتر از تعهد استان اشتغال ایجاد شده و امسال بیشتر پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال حدود 10 هزار میلیارد تومان پروژه جدید در استان افتتاح می‌شود عنوان کرد: عملیات اجرایی چند پروژه نیز آغاز خواهد شد.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه مدیران از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند افزود: برای این کار ضرورت دارد حداقل در سطح استان یک بانک اطلاعاتی از کالاهای تولید داخل و کرمان ایجاد شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 1695809، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
امیدواریم با این افتتاح ها در صنعت ورشد اقتاصدی به روی استان هم باز شه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین