پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
استاندار کرمان با اشاره به اینکه نباید مردم را ناامید کنیم، گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه طی سال جاری در کرمان افتتاح می شود.

شعارسال: استاندار کرمان با اشاره به اینکه نباید مردم را ناامید کنیم، گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه طی سال جاری در کرمان افتتاح می شود.

علیرضا رزم‌حسینی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته شاهد توفیقات خوبی در استان بودیم، اظهار داشت: استان کرمان در اقتصاد مقاومتی، بحث سلامت و امنیت، آموزش و پرورش، ورزش و میراث فرهنگی، جایگاه بسیار بالایی در کشور کسب کرده است و امیدواریم در سال جاری نیز این توفیقات را حفظ کنیم و ادامه دهیم.

وی با اشاره به حضور مقامات عالی‌رتبه نظام در استان کرمان، افزود: این سفرها سبب شد رتبه‌های استان در حوزه‌های مختلف ارتقا یابد.

رزم حسینی حمایت و همراهی ویژه نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه با دولت را مثال‌زدنی عنوان و تصریح کرد: در سال جاری نیز بر اساس تجربیات موفق کسب شده در سال‌های گذشته، راهبردهایی را پیش‌بینی کردیم که با توان بیشتر و امیدواری مضاعف دنبال می‌کنیم.

وی سیاست استان کرمان در حوزه سیاسی را مبتنی بر ولایت و توسعه دانست و گفت: معتقدیم این سیاست؛ بنیادین، ملی و دینی است.

استاندار کرمان ادامه داد: طبق آموزه‌های دینی، ولایت‌پذیری و توسعه ملی جزو ارکان حکومت و یکی از انگیزه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.

رزم‌حسینی تاکید کرد: مشی اعتدالی و به دور از هر گونه افراط و تفریط را همواره در استان دنبال کرده‌ایم و ادامه خواهیم داد.

وی افزود: مثلث توسعه اقتصادی سبب هماهنگی خوبی در ارکان حکومت شد و نمایندگان استان در مجلس، فعالیت بی‌نظیری برای پیگیری پروژه‌های استان داشتند.

استاندار کرمان با بیان اینکه الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی در استان معرفی خواهد شد، اظهارداشت: در استان کرمان به دنبال الگوسازی بودیم که به ثمر نشست و قابل مشاهده است، این مسائل را تعمیم می‌دهیم و ادامه خواهد داشت.

وی یکی از ظرفیت های ارزان و کم‌هزینه را بحث گردشگری عنوان و تصریح کرد: این مساله در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد و پروژه‌های جدیدی که در این زمینه به بهره‌برداری می‌رسد در جذب گردشگر موثر خواهد بود.

* فضای انتقاد در استان کرمان ایجاد شده است

رزم‌حسینی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ وقف خدمت ترویج خواهد یافت، گفت: امروز که مقامات و منصب‌ها بعضا وسیله تخریب آدم‌ها می‌شود، اینکه دلبسته این مسئولیت‌ها باشیم ارزش ندارد و بهتر است خود را وقف خدمت کرده و خدایی کار کنیم.

وی با بیان اینکه باید هم نقدپذیر باشیم و هم نقد کنیم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «نقد کردن و نقدپذیری، سرمایه ارزنده‌ای برای اصلاح مردم و جامعه به شمار می‌رود».

رزم حسینی تصریح کرد: به مطالبه‌گری به حق مردم کرمان اصرار داریم و اصحاب رسانه را ارج می‌نهیم.

وی ادامه داد: فضای انتقاد در استان ایجاد شده و مسئولان آستانه تحمل خود را بالا برده‌اند. باید انتقادات را بپذیریم و به همه اجازه بدهیم در چارچوب قانون فعالیت کنند.

رزم‌حسینی افزود: گرچه ممکن است انتقاد به ضرر ما باشد و از نظر شخصی آسیب ببینیم اما چون معتقدیم این حرکت سبب اصلاح فرد و جامعه می‌شود، آن را می‌پذیریم.

وی تصریح کرد: نباید از کار و تلاش خود بکاهیم. تمام مسئولان باید تا زمانی که توفیق خدمتگزاری دارند با جدیت کار کنند.

استاندار کرمان در ادامه با بیان اینکه ارتباط مسئولان با مردم زیاد نیست، افزود: مسئولان باید ارتباط خود را با مردم افزایش دهند و حداقل به درد و دل‌های آن‌ها گوش کنند.

وی افزود: مردم وفادار به نظام هستند و منطق دارند، مطمئنا زمانی که متوجه کاستی‌ها بشوند و بدانند امکانات شما چیست، قانع خواهند شد.

رزم‌حسینی نظام جمهوری اسلامی را نظامی مردمی دانست و گفت: فرمانداران باید در مساجد با مردم گفت‌وگو کنند و مسئولان باید علاوه بر ملاقات عمومی، با حضور در مساجد در بین مردم باشند و با آن‌ها صحبت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی باید هماهنگ با کارهای فرهنگی انجام شود، اظهار داشت: دبیرخانه شورای فرهنگی باید در استان فعال شود تا نبض فرهنگی استان خوب بزند و فرهنگ، حیات داشته باشد.

رزم حسینی خواستار سرکشی مدیران کل از ادارات شهرستانی شد و تصریح کرد: این سرکشی‌ها باید طبق روال و جدول زمان‌بندی انجام شود. سرکشی‌ها بسیار موثر است. بسیاری از پروژه‌هایی که در استان کلید خورد و به بهره‌برداری رسید حاصل سفر به مناطق دوردست استان است.

* باید وحدت سیاسی داشته باشیم

وی با اشاره به قابلیت‌های بالای کشور، گفت: ایران با تولید ناخالص یک‌هزار و ۵۴۹ میلیارد دلار در سال، رتبه ۱۸ جهان را به خود اختصاص داده است.

رزم‌حسینی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف کشور در زمینه‌های نفت، گاز، گردشگری و صادرات، گفت: نباید مردم را ناامید کنیم. مسئولان و ائمه جمعه که تریبون آزادی در اختیار دارند باید داشته‌هایمان را به مردم یادآوری کنند.

وی ادامه داد: نباید خودمان، خودمان را ضعیف کنیم. در دفاع مقدس مواقعی وجود داشت که امکانات کم بود و نیرو و مهارت کافی وجود نداشت اما روحیه بلندی داشتیم.

استاندار کرمان تاکید کرد: باید وحدت سیاسی داشته باشیم و برای تعالی اقتصاد و فرهنگ تلاش کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» افزود: کالای ایرانی مبتنی بر تولید داخلی است و درباره کالاهایی که مشابه داخلی دارند، باید کالای ایرانی خریداری شود و در این راستا باید بانک اطلاعاتی از کالاهای ایرانی داشته باشیم تا دستگاه‌های اجرایی بدانند چه کالاهایی در کشور تولید می‌شود.

وی در پایان اظهارداشت: در سال جدید ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد و کنفرانس بین‌المللی معدن نیز با حضور ریاست جمهوری در استان برگزار می‌گردد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 4266761، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
از یه جایی به بعد واقعا مردم رو ناامید کردن..همه و همه...از داخل تا خارج
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین