پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
فرماندار کرمان گفت: 200 مورد فرصت سرمایه‌گذاری شهرستان کرمان شناسایی و آماده شده است.

شعار سال: علی بابایی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ظرفیت برنامه ششم توسعه کشور 13 درصد اعتبارات دولتی و 87 درصد اعتبارات بخش خصوصی است.

وی افزود: بر همین اساس با برنامه‌ریزی که انجام دادیم، 200 مورد فرصت سرمایه‌گذاری شهرستان کرمان شناسایی و آماده شده است که 25 اردیبهشت ماه کارگروه مد نظر را با حضور شهرداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و ائمه جمعه برگزار کنیم.

فرماندار کرمان ادامه داد: نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌‌گذاری شهرستان کرمان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه پنج معین اقتصادی در شهرستان کرمان فعال هستند، عنوان کرد: برای شهر ماهان و بخش چترود نیز معین‌های اقتصادی در نظر گرفته شده است و طی 15 روز آینده قرارداد نهایی آن‌ها امضا می‌شود.

وی بیان داشت: رویکرد سال 97، استفاده از تمام ظرفیت‌هایی است که در قالب انسجام ملی برای توسعه شهر و استان کرمان نیاز است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۲۲۲۰۰۰۳۰۷ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین