پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
فرماندار کرمان با تاکید بر لزوم تقویت حوزه گردشگری در بخش گلباف گفت: جاذبه های گردشگری این منطقه ناشناخته مانده است.
شعارسال: فرماندار کرمان با تاکید بر لزوم تقویت حوزه گردشگری در بخش گلباف گفت: جاذبه های گردشگری این منطقه ناشناخته مانده است.

 علی بابایی صبح یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی گلباف با اشاره به پیشرفت های این منطقه نسبت به گذشته اظهار کرد: باید اقدامات بیشتری برای رونق و پیشرفت این شهر انجام شود.

وی با اشاره به لزوم جذب گردشگر به گلباف گفت: جاذبه های گردشگری این منطقه ناشناخته مانده است و باید در این خصوص اطلاع رسانی بیشتری انجام شود.

بابایی از قلعه خندق، کوه های رنگی گلباف، آبگرم و بُندر جوشان به عنوان جاذبه های گردشگری این منطقه نام برد و گفت: برگزاری چهارمین جشنواره گیاهان دارویی و ترخون طی سال جاری اقدامی موثر برای معرفی جذابیت های بخش گلباف است.

فرماندار کرمان بر لزوم بهره گیری از کمک ادارات و شرکت های فعال در زمینه گردشگری تاکید و تصریح کرد: شرایط آب و هوایی گلباف این منطقه را مستعد پرورش آبزیان و توسعه دامداری کرده است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی بر لزوم تهیه و تدوین برنامه توسعه اقتصادی شهر گلباف تاکید کرد و افزود: باید ظرفیت های این منطقه شناسایی و از آنها برای رونق اقتصادی گلباف استفاده شود.

بابایی گفت: تقویت حوزه گردشگری گلباف می تواند گامی موثر در رونق اقتصادی این منطقه باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 4خرداد97، کد خبر: 4301134،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین