پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمان آمادگی اجرای برنامه جامعه کاهش تلفات انرژی را دارد.

شعارسال: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمان آمادگی اجرای برنامه جامعه کاهش تلفات انرژی را دارد.

محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مهندس مصلحتی معاون وزیر نیرو با اشاره به تولید برق در استان کرمان با ایجاد پنل‌های خورشیدی خانوارها اظهار کرد: پرداخت‌های خرید تضمینی برق تولیدی از این طریق مقداری نگرانی برای روستاییان ایجاد کرده است. استمرار این وضعیت، سرمایه‌گذاری در صنعت برق را که یکی از مزیت‌های آن تولید برق در کویر از جمله استان کرمان است، از دست خواهد رفت و از وزارت نیرو می‌خواهیم در این زمینه پیگیری جدی داشته باشد.

وی با بیان این‌که «در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی نیز در این زمینه بحث شد و قرار است اقداماتی انجام شود که بخشی از آن به حوزه مجلس بر می‌گردد»، ادامه داد: درخواست ما این است که برای کمک به سرمایه‌گذاری در روستاها و تولید برق و انرژی این بخش از کار یعنی پرداخت خرید تضمینی در اسرع وقت عملیاتی و اجرایی شود.

وی اصلاح شبکه‌های برق‌رسانی برای افزایش میزان بهره‌گیری از انرژی تولیدی را در حوزه شهری و روستایی مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به تلفات حدود 11 درصدی، می‌طلبد که سرمایه‌گذاری در حوزه کاهش تلفات برق روستایی را پیگیری کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با ارائه پیشنهاد اجرای برنامه جامع در کاهش تلفات تولید انرژی تصریح کرد: صرفه‌جویی در بخش کاهش تلفات انرژی به این معنی است که ما نیروگاه جدیدی را راه‌اندازی کرده باشیم. در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان آمادگی دارد که به عنوان پایلوت اجرای طرح کاهش تلفات برق روستایی باشد و این کار به عنوان یکی از اقدامات اساسی در سال آینده در دستور کار وزار نیرو قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1396، کدخبر: 96121005401، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
امیدوارم که این طرح با توجه به کم ابی پشی امده هرچه زودتر صورت بگیرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین