پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۹۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
استاندار مستعفی کرمان گفت: هیچ عاملی اعم از فشارهای سیاسی، خستگی کار، فرار از مسئولیت و یا سایر گمانه زنی‌های مطرح شده نقشی در تصمیم‌گیری من برای کناره‌گیری نداشته است.

شعار سال: استاندار مستعفی کرمان گفت: هیچ عاملی اعم از فشارهای سیاسی، خستگی کار، فرار از مسئولیت و یا سایر گمانه زنی‌های مطرح شده نقشی در تصمیم‌گیری من برای کناره‌گیری نداشته است.

 "علیرضا رزم حسینی" ظهر امروز در شورای مدیران ستادی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نجیب و شریف دیار کریمان توفیق بزرگی برای بنده بود، اظهار کرد: در روز معارفه خود وعده دادم که خود را وقف عمران و آبادانی دیار کریمان کنم و در این راه با همراهی و همدلی مردم، مسئولان، ائمه جمعه، فعالان سیاسی و اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بستم.

وی با بیان اینکه قصد ادامه کار در دولت دوازدهم را نداشتم اما وزیر محترم کشور اصرار به ادامه فعالیت در دولت دوازدهم را داشتند، تصریح کرد: در همین راستا با انگیزه‌ای بیشتر به ادامه کار مشغول شدم اما اکنون به دلیل برخی مسائل و مشکلات خانوادگی که بیم آن داشتم تاثیر سوئی در انجام وظایف داشته باشد، مصمم به کناره‌گیری شدم و به صورت کاملا داوطلبانه تقاضای کناره‌گیری کردم البته در هر موقعیتی سرباز نظام و انقلاب بوده و خواهم بود.

تا زمان انتخاب جانشین به فعالیت خود ادامه خواهم داد

رزم حسینی در پایان از حمایت‌های بی‌شائبه دولت، وزرا و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در مدت مسئولیت خود در روند اجرای طرح و برنامه‌های توسعه گرایانه استان تقدیر و تشکر کرد و با تاکید بر اینکه تا زمان اعلام و تعیین جانشین به فعالیت خود ادامه خواهم داد، گفت: بدون این همدلی و هم‌گرایی امکان انتخاب استان کرمان به عنوان استان الگو در کشور وجود نداشت و باید این راه را کماکان و با قوت ادامه دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 9خرداد 97، کدمطلب:97030904809، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
من که میگم تو هر کناره گیری فشار سیاسی وجود داره! امکان نداره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
باید استاندارانی انتخاب شوند که در سخت ترین شرایط ایستادگی کنند و مشکلات مردم را حل کنند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین