پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
کرمان شهردار رفسنجان استعفای خود را تائید کرد. "محمدرضا عظیمی زاده" با تائید خبر استعفای خود اظهار کرد: دلیل استعفای بنده، سیاسی کاری ها در رفسنجان است.

شعار سال: "محمدرضا عظیمی زاده" با تائید خبر استعفای خود اظهار کرد: دلیل استعفای بنده، سیاسی کاری‌ها در رفسنجان است.

وی با اشاره به اینکه سه سال و نیم است که در رفسنجان کار می‌کنم، افزود: دوستان در شب انتخابات دعوا دارند و ما که سیاسی نیستیم و دنبال کار هستیم، سر خودمان را از چوب این دعوا‌های سیاسی دور می‌کنیم.

عظیمی زاده تصریح کرد: کسانی که به دنبال انتخابات شورای شهر هستند، به دنبال تخریب شورا هستند و شهرداری بخشی از مدیریت شهری است که این درگیری‌ها به آن آسیب می‌زند.

شهردار رفسنجان بیان کرد: من هیچ وقت خود را درگیر دعوا‌های سیاسی نکرده ام.

وی در پاسخ به این مطلب که هنوز تا زمان انتخابات شورا فاصله زیادی باقی مانده افزود: کسانی که به دنبال این مسائل هستند، از الان شروع کرده اند.

عظیمی زاده با اشاره به شرایط کار در سه سال و نیم گذشته در رفسنجان گفت: قبلا حساسیت کمتر بود و و کار انجام می‌شد و شهرداری و شورای شهر همکاری داشتند، اما اکنون کسانی که انگیزه سیاسی دارند، با جریان‌های سیاسی همراهی کرده و کار شهرداری را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

وی درباره وضعیت پذیرش استعفایش گفت: تاکنون که شورا مخالفت کرده، اما بنده بر استعفا مُصر هستم، زیرا با این شرایط نمی‌شود کار کرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ، تاریخ انتشار 17 تیر    99، کد خبر:   99041712591، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین