پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان رویکرد استانداری در انتصاب شهرداران را بر احترام به نظر شوراهای اسلامی و مبتنی بر قانون و مقررات عنوان کرد.

شعار سال: سید مصطفی آیت الهی موسوی یکشنبه افزود: شرایط احراز سمت شهردار و تکمیل مدارک طبق ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و تبصره های ذیل آن بر عهده شوراهای اسلامی شهر است و نامه معرفی بامسئولیت رییس شورا به استانداری منعکس می گردد.

وی اضافه کرد: در این ارتباط استاندار کرمان تاکنون با احترام به نظر اعضای شوراهای مختلف در چارچوب قانون، احکام مربوط به شهرداری هایی که پرونده آن ها کامل بوده را امضاء و ابلاغ کرده است.

به گفته موسوی در شهرهای زیر 200 هزار نفر جمعیت و به غیر از مراکز استان پس از ارسال نامه معرفی شهردار از سوی رییس شورای اسلامی شهر به استانداری،معاونت عمرانی نسبت به تنظیم احکام اقدام می کند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری ادامه داد : نامه معرفی شهردار کرمان، هم طبق روال معمول به تهران ارسال شد و وزارت کشور هم طی نامه ای عنوان ریاست شورای شهر کرمان، اعلام داشته است که' گزینه پیشنهادی با توجه به پاسخ واصله از سوی مراجع ذیربط، شرایط لازم برای تصدی سمت شهردار شهر کرمان را ندارد.'

موسوی تاکید کرد : همانطور که از متن نامه مشخص است این موضوع ارتباطی با وزارت کشور و استانداری کرمان نداشته و مربوط به نتیجه استعلام اخذ شده از مراجع نظارتی ذیربط است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 14 آبان 96، کد مطلب: 82719975 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین