پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
پنج شنبه هفته گذشته بود که رسول کشت پور از سوی محمد علی نجفی به عنوان شهردار منطقه دو انتخاب شد. وی که در گذشته سابقه فعالیت به عنوان شهردار منطقه را در کارنامه خود دارد؛ در اقدامی بی سابقه تنها بعد از گذشت یک هفته تمامی مدیران خود را در منطقه از شهردار ناحیه گرفته تا معاونان تغییر داد تا بزرگترین خانه تکانی شهرداری را به نام خود به ثبت برساند.

شعار سال: هر چند روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران از این خانه تکانی بزرگ با نام تغییر در حهت کارآمدی در اداره یک منطقه برخوردار نام برده اما سوال اینجاست که تغییر تمامی مدیران این مجموعه از صدر تا ذیل آن هم به یکباره می تواند معنای کارامدی داشته باشد؟

رسول کشت پور شهردار منطقه دو درباره این اقدامش عنوان کرده؛اداره شهرها و مدیریت شهری در روزگار معاصر، چالشی فراگیر است از این رو یافتن راهبردها و راهکارهای مناسب‌تر اداره آن در وضعیتی پایدار و شایسته، تلاشی مضاعف می‌طلبد که باید با دوراندیشی و همه جانبه نگری همراه باشد. لذا مهمترین ابزار حل مسائل پیچیده تهران مشارکت مردم و استفاده حداکثری از تمامی منابع، امکانات و توان مدیریتی همکاران توانمند است . بنابراین راه خروج از تنگناها و بحران‌ها، تغییر پارادایم موجود و تغیر مدیریتی برای تحول و اصلاح وضع منطقه در چارچوب رویکردهای پیش گفته است. لذا طراحی برنامه‌های عملیاتی و مدیریت بر اجرای پروژه‌هایی که بتوانند امکان مشاوره و مشارکت شهروندان، نهادهای مدنی، شبکه‌های اجتماعی، فعالان و متخصصان امور شهری به ویژه بانوان و جوانان را فراهم کند ، نیازمند سیاستگزاری و مدیریت جمعی است که اساس آن همدلی، مشارکت و هم افزایی از سوی شهروندان منطقه است.

به گفته شهردار منطقه دو تهران؛ شعار «تهران: شهر امید، مشارکت و شکوفایی» در چارچوب رویکردهای مدیریتی همکاران انتخاب شده است. تهران می‌تواند و باید به شهری تبدیل شود که همه شهروندان، آن را از آن خود بدانند و از زیستن در آن احساس آرامش، «امید» داشته باشند و خود رادر فعالیت های شهری "مشارکت" داده و با تغیر رفتار ، توسعه و «شکوفایی» در همه زمینه ها میسر سازند.

طبق اعلام کشت پور 13 انتصاب در شهرداری منطقه دو شامل مشاور و مدیر دفتر شهردار منطقه، معاون شهرسازی و معماری، معاون خدمات شهری و محیط زیست، معاون حمل و نقل و ترافیک، معاون توسعه منابع انسانی، رئیس اداره حقوقی، اداره خدمات شهری، اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، شهردار ناحیه یک، شهردار ناحیه سه، شهردار ناحیه چهار، شهردار ناحیه پنج و شهردار ناحيه شش بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تیتر شهر، تاریخ 10 آبان 96، کد مطلب: 54766: www.titreshahr.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین