پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
سخنگوی شورای شهر کرمان گفت: صبح امروز با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و معاون عمرانی استانداری کرمان حکم شهردار کرمان به طور رسمی ابلاغ شد.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمد ربانی اظهارکرد: از صبح امروز شهردار کرمان با ابلاغ حکم از طرف معاون عمرانی وزیر کشور و معاون عمرانی استاندار کرمان رسماً کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: امید می‌رود سیف‌الهی با ادامه کار خود در شهرداری بتواند باری از دوش شورای شهر وحجم کارهای شهری بردارد.

سخنگوی شورای شهر کرمان تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که با شروع به کار دولت جدید شاهد بودیم، روند تأخیر در ابلاغ حکم شهردار طبیعی بود.

حجت‌الاسلام ربانی با بیان اینکه در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور مانند آبادان و خرم آباد هفته گذشته حکم شهرداران ابلاغ شد، گفت:با توجه به این مسئله ابلاغ حکم شهردار کرمان زیاد هم تاخیر نداشته است.

وی افزود: توقع داریم شهردار کرمان قوی‌تر از گذشته کارها را به دست گرفته و به‌ویژه در بحث پروژه‌های شهری اقدامات لازم را انجام دهد.

سخنگوی شورای شهر کرمان با تأکید بر اینکه شورای شهر روند همیشگی کارهای خود را ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از کارهای شهری در نبود شهردار بر عهده شورای شهر بود، با معارفه شهردار حجم کاری شورا در این بحث کمتر می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 6 تیر 98، کد مطلب: 204208:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین