پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
سرپرست استانداری کرمان گفت: مردم حقوقی دارند و استان هم باید توسعه پیدا کند، نمی‌توان توسعه استان و حقوق مردم را معطل گذاشت.
شعار سال: سرپرست استانداری کرمان گفت: مردم حقوقی دارند و استان هم باید توسعه پیدا کند، نمی‌توان توسعه استان و حقوق مردم را معطل گذاشت.

پنجره واحد اقتصادی استان کرمان صبح امروز با حضور محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان، سنجری مدیرکل امور هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران استان برگزار شد.

در این نشست مشکل طرح احداث نیروگاه خورشیدی 20 کیلوواتی در شهرستان ارزوئیه توسط بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان در این جلسه اظهار داشت: مردم حقوقی دارند و استان هم باید توسعه پیدا کند، نمی‌توان توسعه استان و حقوق مردم را معطل گذاشت، افرادی که اعتقادی به توسعه استان ندارند، می‌توانند کنار روند و مسؤولیت را به افراد دیگر بسپارند.

فدایی افزود: از یک طرف کمبود برق داریم و خاموشی‌ها را شاهد هستیم و از سوی دیگر برای احداث نیروگاه خورشیدی که نیازی به سوخت ندارد و آفتاب مجانی در اختیار داریم، مانع ایجاد می‌کنیم که اینگونه موانع ناشی از سوء مدیریت است و ربطی به قوانین و ... ندارد.

فدایی گفت: در مورد طرح نیروگاه خورشیدی ارزوئیه در کمیسیون امور اراضی حداکثر طی یک هفته آینده تغییر کاربری لازم داده شود تا طرح به مرحله اجرا برسد.

سرپرست استانداری کرمان تأکید کرد: در جلسه بعدی شورای برنامه‌ریزی استان کرمان برای کمک به احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مصوب می‌شود که امور اراضی موافقت‌نامه‌ اداره برق را به عنوان طرح توجیهی بپذیرید.

مشکل برق و گاز کارخانه سیمان زرین با تولید روزانه یک‌هزار تن از دیگر مسائل مورد بررسی در پنجره واحد اقتصادی امروز استان کرمان بود که مصوب شد به دلیل مشکلات مالی و ضرردهی این کارخانه در شش ماهه امسال به دلیل مشکلات اقتصادی، شرکت‌های برق و گاز پنج ماه تنفس را برای کارخانه در نظر بگیرند و بدهی این مدت نیز به صورت اقساط پرداخت شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397، کدخبر: 13970426000428 ، www.kerman.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
فعلا که این استان های محروم از یاد و خاطره این مسئولین رفته اند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین