پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
محمدجواد فدائی در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سال جاری افزود: تا پنجم آذرماه اداره امور مالیاتی و شورای هماهنگی بانک های استان به استانداری کرمان اعلام کنند که مجموع پیمانکاران استان چه میزان بدهی مالیاتی و چه میزان بدهی بانکی دارند
شعارسال:استاندار کرمان گفت: هر خیری که برای ساخت مدرسه اقدام کند، پولی که برای ساخت مدرسه هزینه می کند، از درآمد مشمول مالیات وی حذف می شود.

 محمدجواد فدائی در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سال جاری افزود: تا پنجم آذرماه اداره امور مالیاتی و شورای هماهنگی بانک های استان به استانداری کرمان اعلام کنند که مجموع پیمانکاران استان چه میزان بدهی مالیاتی و چه میزان بدهی بانکی دارند.

وی اظهارداشت: با توجه به ساز و کارهای قانونی برای تهاتر بدهی های مالیاتی و مطالبات پیمانکاران، باید با بدهکارانی که نمی خواهند بدهی دولت را پرداخت کنند، برخورد شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری 173 پروژه در استان کرمان برای واگذاری به بخش خصوصی پیش بینی شده که تاکنون 36 پروژه واگذار شده است، گفت: به نظر می رسد که اعتقادی به واگذاری پروژه های تملک دارایی سرمایه ای نداریم و این موضوع را پیشرفت 20 درصدی این کار نشان می دهد و ما به عنوان کارگزاران دولت باید در راستای اجرای طرح های پیش بینی شده اقدام کنیم.

فدائی تاکید کرد: تا یک ماه آینده باید 50 درصد پروژه های تملک دارایی سرمایه ای تعیین شده برای واگذاری، واگذار شود و گزارش اقدامات انجام شده در این حوزه نیز به صورت کامل ارائه شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه دولت با توجه به تعدد پروژه ها و کمبود منابع تصمیم به واگذاری برخی پروژه ها گرفته است، ادامه داد: اگر این روش را قبول نداریم باید درباره آن صحبت کرد و اگر اصل این کار را قبول داریم باید مسائل اجرائی احتمالی موجود در مسیر اجرای این کار را برطرف کرده و کار را به بهترین شکل دنبال کرد.

فدائی بر گزارش دهی اقدامات انجام شده از سوی مدیران استانی نیز تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی باید تا 15 آذرماه سهمیه خود از اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند و در غیر این صورت، شورای توسعه و برنامه ریزی استان و استانداری کرمان اختیار دارند که نسبت به جا به جایی اعتبارات اقدام کنند.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به بررسی طرح هادی شهر لاله زار در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان، گفت: یکی از اشکالات طرح های جامع و هادی این است که این طرح ها روی برگه باقی می ماند و در این رابطه باید طرح ها به شکلی تدوین شود که اجرایی بوده و مردم اثرات آن را مشاهده کنند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: هر خیری که برای ساخت مدرسه اقدام کند، پولی که برای ساخت مدرسه هزینه می کند، از درآمد مشمول مالیات وی حذف می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار27آبان 97، کدخبر: 777072،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین