پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۸۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
شهردار کرمان به آماده سازی مجموعه‌ی شهربازی برای سال جدید اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و سعی بر این است که فضای خوب و شادابی برای شهروندان در ایام نوروز فراهم شود

شعارسال:شهردار کرمان به آماده سازی مجموعه‌ی شهربازی برای سال جدید اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و سعی بر این است که فضای خوب و شادابی برای شهروندان در ایام نوروز فراهم شود.

 شهردار کرمان صبح امروز در بازدید خود از وضعیت شهربازی کرمان که به همراه معاون برنامه‌ریزی، معاون خدمات شهری، مدیرعامل و مسئولان شهربازی و مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شد، در جریان برنامه‌های این مجموعه قرار گرفت.

سید مهران عالم‌زاده در حاشیه این بازدید با بیان اینکه در حال حاضر 33 دستگاه بازی در مجموعه شهربازی کرمان وجود دارد، افزود: 9 دستگاه بازی دیگر نیز توسط شهربازی و با مشارکت بخش خصوصی، به این مجموعه اضافه می شود تا در مجموع 42 دستگاه بازی در این مجموعه فعال باشد.

وی با بیان اینکه با این اقدام ظرفیت شهربازی به لحاظ دستگاه‌ها و وسایل بازی 30 در صد افزایش پیدا خواهد کرد، ادامه داد: همچنین استانداردسازی وسایل بازی قبلی و ساماندهی و بهسازی فضای این مجموعه نیز در حال انجام است.

شهردار کرمان تصریح کرد: اضافه شدن دستگاه‌های بازی در مجموعه شهربازی باعث ترغیب و ایجاد انگیزه در شهروندان برای بازدید و استفاده از این مجموعه می شود.

مدیرعامل شهربازی کرمان نیز در این بازدید از برگزاری جشنواره نوروزی در شهربازی خبر داد و گفت: این جشنواره از تاریخ اول تا 16 فروردین ماه همراه با برپایی جشن ها و برنامه های متنوع فرهنگی، اجرای موسیقی و نمایش ویژه کودکان و ایجاد فضای نمایشگاهی برای بازدیدکنندگان برگزار خواهد شد.

ملکی با اشاره به اینکه در سال 97 بیش از 600 هزار نفر از مجموعه شهربازی کرمان بازدید کردند، افزود: امیدواریم در سال جدید با توجه به افزایش تعداد دستگاه‌های بازی، بهسازی و نورپردازی فضای این مجموعه، شاهد استقبال بیشتری از سوی شهروندان و مسافران نوروزی باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار7اسفند 97 ،کدخبر: 97120703567، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین