پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای و راهداری استان کرمان گفت: در شمال استان کرمان به دلیل شیوع کرونا در ۱۱ ماهه امسال سفر‌ها ۱۹ درصد و تعداد مسافر ۲۱ درصد کاهش یافته‌اند.
شعار سال: علی سیدعلیخانی در سی و چهارمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمن حمل و نقل استان کرمان با حضور رییس پلیس راه کشور افزود: در ۱۱ ماهه امسال ۲۹.۵ میلیون تن بار در جاده‌های استان حمل شده که در این زمینه جزی استان‌های اول کشور هستیم، اما در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته‌ایم.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای و راهداری استان کرمان یکی از مشکلات استان را قاچاق سوخت و انسان اعلام کرد و افزود: در کل استان کرمان در ۱۱ ماهه سال‌جاری ۴۱۸ فقره فوتی به دلیل حوادث ترافیکی داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۱۹ درصدی آن هستیم که حدود ۳ درصد از تلفات استان مربوط به قاچاق سوخت و انسان است که اگر آمار فوتی این دسته را در آمار تصادفات منجر به فوت استان لحاظ نکنیم، امسال ۲۰ درصد کاهش فوتی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد سوانح جاده‌ای در محور‌های اصلی استان رخ داده‌اند، اظهار کرد: محور کرمان - باغین بیشترین تردد در استان کرمان دارد. محور هفت باغ علوی کرمان نیز یکی از پرترددترین و پرتصادف‌ترین محور‌های استان کرمان بود که با اقدامات صورت گرفته اکنون تصادفات آن کاهش پیدا کرده است.

سیدعلیخانی ادامه داد: در ۱۱ ماهه امسال محور کرمان - ماهان - بم پرتلفات‌ترین محور استان است و پس از آن سه راهی بهرامجرد – بافت، باغین - سیرجان، سیرجان - شهربابک در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به میزان تلفات جاده‌ای در نقاط حادثه‌خیز عنوان کرد: ۱۲۵ نقطه پرحادثه در استان در سال گذشته شناسایی شد که ۶ نقطه آن پرتصادف است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از گفتار نو، تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۴۰۰۹۸، www.goftareno.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین