پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۷۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت : ۵ هزار و ۱۶۵ کلاس درس در سراسر استان در سه سطح برای مسافران نوروزی تجهیز شده است.

شعارسال: امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در رابطه با تمهیدات آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی مسافران اظهار داشت : آموزش و پرورش استان کرمان در راستای تحقق شعار راهبردی تکریم معلم ، مدیریت منابع و مدرسه پویا برنامه ریزی کرده است تا در ایام نوروز به فرهنگیان و مسافران خدمات ارائه دهد .

وی با بیان این که مهم ترین هدف آموزش و پرورش تکریم فرهنگیان است، گفت : در کنار آن به سایر مسافرانی که مدارس و مراکز آموزشی را به عنوان محل سکونت خود انتخاب می کنند خدمات ارائه خواهیم داد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد : بنابراین در این راستا ۳۸ پایگاه فعالیت خود را در سراسر استان آغاز کرده اند و ۴۳۳ مدرسه به این امر اختصاص پیدا کرده است .

سلاجقه عنوان داشت : ۵ هزار و ۱۶۵ کلاس درس در سراسر استان در سه سطح برای مسافران نوروزی تجهیز شده است که از این تعداد ۱۴۱ کلاس ویژه برای برخی همکاران فرهنگی اختصاص یافته است .

وی افزود : ۲ هزار و ۸۰۴ کلاس الف و ۲ هزار ۲۲۰ کلاس ب نیز در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفته است که همه کلاس ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، فرش ، امکانات گرمایش و اقلام بهداشتی مورد نیاز می باشند .

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در پایان گفت : یک هزار و ۵۲۷ نفر از همکاران فرهنگی ما در سراسر استان در تعطیلات نوروزی در خدمت مهمانان نوروزی هستند و در این پایگاه ها و کلاس ها به ارائه خدمات به مهمانان می پردازند .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه آرمان، تاریخ انتشار:25اسفند1397 ، کدخبر: 22709: www.armanekerman.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
خدا خیرتون بده این ازهزینه های سفر خیلی کم میکنه مردم راحتتر سفر میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین