پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۶۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
احمد اسکندری نسب گفت:در منطقه نوق رفسنجان ۹۵ نفر مدرسه ۶ کلاسه ای ساختند مدرسه ای که همه دست به دست هم دادند تا فرزندان این خطه از علم آموزی عقب نمانند امیدواریم این را در سطح آموزش و پرورش استان ترویج دهیم چرا که ۳۰ درصد فضاهای آموزشی استان کرمان تخریبی هستند و نیاز به ایمن سازی، نوسازی و استاندارد سازی دارند.

شعار سال:" احمد اسکندری نسب" عصر پنجشنبه ۲۹ خرداد ماه در آئین تفاهم نامه احداث مجتمع آموزشی ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربعی در آموزش و پرورش رفسنجان اظهار کرد: نام نیک مردم رفسنجان به جهت گام برداشتن در امر خیر در همه جا ورد زبان ها است. کار خیر ماندگار است و کسانی که تمکن مالی داشته باشند می توانند در امر آموزش خدمات شایسته ای ارائه دهند.

وی افزود: امسال طرح " آجر به آجر " در کشور مطرح شده و یکی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش است و هرکس به هر اندازه ای که در توان دارد حتی یک آجر می تواند کمک کند که بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در منطقه نوق رفسنجان ۹۵ نفر مدرسه ۶ کلاسه ای ساختند مدرسه ای که همه دست به دست هم دادند تا فرزندان این خطه از علم آموزی عقب نمانند امیدواریم این را در سطح آموزش و پرورش استان ترویج دهیم چرا که ۳۰ درصد فضاهای آموزشی استان کرمان تخریبی هستند و نیاز به ایمن سازی، نوسازی و استاندارد سازی دارند.

اسکندری نسب تصریح کرد: نیازمند کمک خیرین هستیم، با توجه به شرایط  موجود در کشور دولت به تنهایی نمی تواند نیازها را برآورده کند امّا در جایی که خیرین حضور داشته باشند دولت سهم خوبی را می گذارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: امسال دولت ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های خیرساز گذاشته است خیّری که ۳۰ درصد بگذارد دولت ۷۰ درصد هزینه تکمیل آن فضای آموزشی را تقبل می کند.

به گفته وی برای نوسازی پژوهش سرای رفسنجان هم با کمک دولت و اداره نوسازی مدارس می توان آن را در  قالب دبیرستان علوم آزمایشگاهی نوسازی شود.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه افزود: خیرین در بحث مدرسه سازی از دولت سبقت گرفته اند بالای ۳۰ درصد مدارسی که در کشور ساخته شده توسط خیرین احداث شده است.

اسکندری نسب ادامه داد: خیرین مدرسه ساز استان کرمان در سال ۹۷ حدود ۳۲  میلیارد تومان اعطا کردند، از سال ۹۸ تا کنون ۱۲۰ میلیارد کمک کرده اند و تا پایان سال به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت تا با کمک دولت در استان مدرسه سازی شود.

 مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان هم در این مراسم گفت: فضای آموزشی که قرار است در رفسنجان با کمک خیّرآقای ابراهیمی ایجاد شود ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا شامل ۳ دبیرستان، ۳ سالن اجتماعات، یک سالن ورزشی و یک ساختمان جنبی به همراه حصار و محوطه سازی و سرویس های بهداشتی است.

سید محمد واعظی نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم نامه اگر ۳۰ درصد هزینه ساخت فضای آموزشی را که خیر پرداخت کند ۷۰ درصد را دولت هزینه می کند،   قرار است خیر در رفسنجان کل هزینه را در ساخت این فضای آموزشی پرداخت کند که ما نیز متعهد می شویم ۲ برابر  هزینه را برای آموزش و پرورش رفسنجان، مدرسه بسازیم و تحویل دانش آموزان بدهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، کد خبر:۹۹۰۳۲۹۱۸۷۰۴، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
يعني حق مردم كرمان و نسل جديدشون از زندگي اين مدارس بااين سطح كيفي هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
کرمان هم همیشه از اول انقلاب تا الان از عدالت اموزشی کمتری نسبت به سایر استان ها برخوردار بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
کرمان از نظر عدال اموزشی زیر صفر قرار داره و بدتر از استان هایی مثل سیستان و .. هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین