پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
استاندار کرمان گفت: تلاش می شود در قالب برنامه ای دو ساله، جایگاه استان کرمان در سرانه فضای آموزشی و تراکم دانش آموزی به میانگین کشوری افزایش یابد.

شعارسال: استاندار کرمان گفت: تلاش می شود در قالب برنامه ای دو ساله، جایگاه استان کرمان در سرانه فضای آموزشی و تراکم دانش آموزی به میانگین کشوری افزایش یابد.

 محمدجواد فدائی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: کارگروهی با مسئولیت معاونت عمرانی استانداری و با عضویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، معیار رسیدن به متوسط کشوری از نظر تراکم، سرانه مترمربع و یا شاخص های دیگر را مشخص کند و بر اساس این معیارها به متوسط کشور برسیم.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه باید مشخص کند برای رسیدن به متوسط کشوری چه کارهایی باید انجام شود و به چه میزان اعتباز نیاز است.

فدائی افزود: کارگروه یاد شده، باید برای ایمن سازی سیستم گرمایش هشت هزار کلاس در استان کرمان برنامه ریزی کرده و مشخص شود چه کاری باید در این راستا انجام شود.

استاندار کرمان بر اولویت بندی اقدامات حوزه آموزش و پرورش بر اساس منابع تاکید کرد و ادامه داد: همایش شوراهای آموزش و پرورش به مناسب هفته شوراهای آموزش و پرورش با همکاری معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان برنامه ریزی و برگزار می شود


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:17 دی 1397 ، کدخبر:797149 www.borna.news،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین