پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۹۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: از ظرفیت همه دستگاه‌ها به ویژه بسیج دانشجویی و بسیج فرهنگیان استفاده شد و اجازه ندادیم، دانش آموزی از تحصیل باز بماند.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: قریب به ۲۵۰۰ مدرسه زیر ۵۰ نفر در استان کرمان داریم که اکثرا در مناطق روستائی و عشایری قرار دارند و زیرساخت‌های اینترنتی در این مناظق کمتر است.

احمد اسکندری نسب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با گرامیداشت هفته شورا‌های آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش رسالت خطیر تعلیم و و تربیت نسل آینده را به عهده دارد و آینده کشور بستگی به تلاش این نهاد مهم دارد و آموزش و پرورش سنگ زیربنای توسعه است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم جامعه توانمند، پویا و خلاق داشته باشیم، باید آموزش و پرورش خلاق و کارآمدی داشته باشیم.

اسکندری نسب در ادامه تصریح کرد: در ۹ ماه گذشته ۸۵۵ مصوبه در شورا‌های آموزش و پرورش سطح استان کرمان داشته ایم و بیش از ۸۰ درصد از آن‌ها اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، از روز‌های ابتدایی با شعار "آموزش تعطیل نیست" هر خانه تبدیل به کلاس درس شد و آموزش و پرورش کار را به شکل حضوری، غیرحضوری، آموزش تلویزیونی و توزیع بسته‌های یادگیری دنبال کرد.

وی اظهار کرد: ممکن است در مقاطع تحصیلی مختلف کلاس‌های غیرحضوری جواب ندهد لذا ستاد ملی کرونا در هفته گذشته تصویب کرد با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی، دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش که کلاس کارگاهی دارند و مدارس زیر ۵۰ نفر در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی در مدارس حضور داشته باشند.

اسکندری نسب تصریح کرد: قریب به ۲۵۰۰ مدرسه زیر ۵۰ نفر در استان کرمان داریم که اکثرا در مناطق روستائی و عشایری قرار دارند و زیرساخت‌های اینترنتی در این مناظق کمتر است.

وی بیان کرد: در ماه‌های اخیر با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها به ویژه بسیج دانشجویی و بسیج فرهنگیان، این عزیزان داوطلبانه در روستا‌ها حضور یافتند و اجازه ندادند دانش آموزی از تحصیل باز بماند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از گفتار نو، تاریخ انتشار:۲۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۳۹۶۹۶، www.goftareno.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
همين كه يك استان بتونه در زمينه اموزش ادعاي خلاف واقع از خودش ارائه بده نشونه ضعف وزير وزارت خونه ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
زير ساخت هاي اموزشي كرمان به هيچ عنوان سر و سامون درست حسابي نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین