پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۳۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
غلامرضا فرخی با اشاره به اینکه اعتبارات مرمت بیمارستان مرسلین از محل منابع ملی تامین می شود، گفت: در ادامه عملیات مرمتی سال گذشته، امسال نیز بخشهایی از ساختمان موجود در ضلع جنوب شرقی این بیمارستان مرمت خواهد شد.
شعار سال: مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: مرمت فاز سوم بیمارستان مرسلین و کتابخانه ملی شهر کرمان آغاز شده است.

 غلامرضا فرخی با اشاره به اینکه اعتبارات مرمت بیمارستان مرسلین از محل منابع ملی تامین می شود، گفت: در ادامه عملیات مرمتی سال گذشته، امسال نیز بخشهایی از ساختمان موجود در  ضلع جنوب شرقی این بیمارستان مرمت خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بنا متعلق به معماری اواخر دوره قاجاریه است، افزود: بیمارستان مذکور با خشت و آجر ساخته شده است.

فرخی همچنین به مرمت کتابخانه ملی شهر کرمان اشاره و اظهار کرد: در این طرح مرمتی، نمای شرقی ساختمان اصلی کتابخانه مورد مرمت قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: مجموعه کتابخانه ملی کرمان به نام کارخانه ریسندگی احداث شده و تا سال ۱۳۲۸ رونق داشته است که پس از یک دوره طولانی در سال ۱۳۶۹ به پیشنهاد اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمان برای راه اندازی و تاسیس کتابخانه در نظر گرفته شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1397، کدخبر: 4375180 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین