پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: در پی درخواست میزبانی مجمع unwto از سوی همدان با مشارکت شرکت سیاحتی علیصدر، موضوع میزبانی پذیرفته شده است اما خبر قطعی آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

شعار سال: علی مالمیر از اعلام میزبانی همدان برای برگزاری مجمع سازمان جهانی گردشگری خبر داد و اظهار کرد: در پی درخواست میزبانی مجمع unwto از سوی استان با مشارکت شرکت سیاحتی علیصدر، موضوع میزبانی پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه همدان باید به هر طریق ممکن به جهانیان معرفی شود، تصریح کرد: ان‌شاءالله برگزاری رویدادهای گردشگری بین‌المللی به ویژه این رویداد در معرفی بیشتر استان در خارج از کشور مفید واقع شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه این موصوع هنوز تا همین قدر قطعیت دارد، خاطرنشان کرد: خبر قطعی شدن میزبانی همدان در این رویداد بین‌المللی به صورت رسمی پس از تأیید آن اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: اعلام این خبر بر مبنای بازخورد مطرح شدن همدان به عنوان میزبانی و پذیرفته شدن از سوی سازمان جهانی بود، اما خبر قطعی آن تا چند روز آینده و پس از بازگشت همکاران از چین اعلام می‌شود.

مالمیر با بیان اینکه در داخل کشور گزینه‌ای جز همدان برای میزبانی مطرح نیست، اضافه کرد: با بازخوردی که از مطرح شدن همدان به عنوان میزبانی در سازمان جهانی شاهد هستیم، احتمال میزبانی همدان بسیار زیاد است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22 شهریور 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۶۲۲۰۰۰۴۴۲ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین