پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
فرماندار رزن با بیان اینکه ۱۱۵ اثر تاریخی و فرهنگی در شهرستان رزن شناسایی شده است، گفت: این شهرستان ۱۲ درصد سهم گردشگری استان همدان را تشکیل می دهد.
شعارسال: فتحعلی حسینی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی و ارتقا خدمات سفر شهرستان رزن با بیان اینکه ۱۱۵ اثر تاریخی و فرهنگی در شهرستان رزن وجود دارد، گفت: این شهرستان ۱۲ درصد سهم گردشگری استان همدان را تشکیل می دهد.

وی اظهار داشت: معرفی این مکان ها به گردشگران در جذب توریسم در شهرستان بسیار موثر خواهد بود.

فرماندار رزن با بیان اینکه تمام دستگاه های خدمات رسان به ویژه نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، پلیس راه و نانوایان در ایام عید باید با آمادگی کامل حضور داشته باشند، افزود: شهرستان رزن به علت قرار گرفتن در مسیر ورودی غرب کشور و تردد مسافران نوروزی نیازمند تدابیر ویژه برای استقبال مناسب از مسافران است.

وی با عنوان اینکه ۳ محل در مواقع بحرانی برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: در راستای اسکان مسافران نوروزی مدارس شهرستان رزن نیز آمادگی کامل را دارند.

حسینی از استقرار ۲ پایگاه راهنمای مسافران در ورودی های شهرستان رزن خبر داد و افزود: در این پایگاه ها بروشور های راهنمای مسافر و معرفی اماکن گردشگری شهرستان توزیع خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه رزن در ایام عید نوروز شاهد ویژه برنامه های خدمات سفر خواهد بود، افزود: برگزاری تئاترهای خیابانی، جنگ شادی و اجرای موسیقی محلی از جمله ویژه برنامه های رزن در ایام عید نوروز خواهد بود.

فتحعلی حسینی با اشاره به افزایش خرید مردم در اواخر سال گفت: شهرستان رزن هیچ گونه مشکلی در تامین میوه شب عید ندارد و در این راستا ۵۰ تن پرتغال و ۳۰ تن سیب درختی توسط تعاون روستایی شهرستان خریداری و ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه در سال زراعی امسال بیش از ۱۷۰ میلی متر بارندگی در رزن ثبت شد، گفت: این میزان نسبت به بلند مدت ۲۲ درصد و نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

فرماندار رزن یکی از محاسن بخش گردشگری را توزیع ثروت بین اقشار مختلف مردم برشمرد و اظهار داشت: توسعه فرهنگی و اجتماعی از دیگر فواید گردشگری است که باید در راستای شناساندن ظرفیت های فرهنگی و گردشگری برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان رزن نیز گفت: شهرستان رزن در بین شهرستان های استان همدان در بحث ارزیابی ارائه خدمات سفر حائز رتبه دوم شده است.

علیرضا زارعی از اسکان بیش از ۹ هزار نفر از مسافرین نوروزی در سال گذشته خبر داد و گفت: این مسافرین در مدارس، کمپ ها، مراکز اقامتی و پارک های شهرستان رزن اقامت یافتند.

رئیس میراث فرهنگی رزن خاطرنشان کرد: ۳۰ برنامه فرهنگی در قالب آیین های بومی و محلی در عید نوروز امسال در شهرستان رزن برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 3918895 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
یعنی تا حالا شناسایی نشده بود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین