پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
پرویز فهیمی ظهر یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رزن از برگزاری ۱۶جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری از ابتدای سال تا به امروز در رزن خبرداد و گفت: این جلسات ۶۷ مصوبه داشته که از این میزان ۵۳ مصوبه عملی شده است.
شعارسال: وی افزود: در سالجاری ۴۵ مورد مجوز مشاغل خانگی مستقل و ۳مورد مجوز مشاغل خانگی پشتیبان صادر شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن از پرداخت ۲۳ مورد تسهیلات مشاغل خانگی از ابتدای سال خبرداد و گفت: برای هرکدام از موارد بیش از ۸ میلیون تومان تسهیلات با بهره کم پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی و امید بیش از۵۰ مورد تسهیلات به جویندگان کارپرداخت کرده است، گفت: مبلغ تسهیلات پرداخت شده اشتغال توسط صندوق کارافرینی و امید بیش از ۳۲ میلیار ریال است.

فهیمی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار و ۴۸ نفر در واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک، صنایع دستی و در حوزه کشاورزی مشغول فعالیت هستند، افزود: در شهرستان رزن ۲۸ واحد تولیدی بزرگ با اشتغالزایی یک هزار و ۳۲۸نفر، واحدهای خدماتی و تولیدی خرد و متوسط با اشتغالزایی ۲ هزار و ۲۷نفر، صنایع دستی با اشتغالزایی ۱۵۰۰ نفر، بخش کشاورزی با اشتغالزایی ۱۵ هزار و ۱۹۳نفر وجود دارد.

پرویز فهیمی حمایت از کارگران و تشکل های کارگری را از دیگر اهداف مهم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: کمیسون های کارگری از واحد ها ۷ مورد بازدید داشته اند که منجر به صدور ۲۸ مصوبه شده است.

بخشدار مرکزی شهرستان رزن نیز از ایجاد اشتغال برای ۹۵۰ نفر در شهرستان رزن از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و گفت: ملاک ایجاد اشتغال در شهرستان رزن بیمه شدن شاغلین است.

ابراهیم لشکری افزود: طبق آمار اداره تامین اجتماعی رزن در سال ۹۳ بیش از ۸۶۰ شغل ایجاد شده که این تعداد در سال ۹۴ به یک هزار و ۵۳۷ شغل رسیده بود.

لشکری اظهارداشت: طبق برآورد صورت گرفته مجموعه طرح های صنعتی و واحدهای تولیدی که با ظرفیت کم کار می کنند با تزریق ۵۱۸ میلیارد تومان، یک هزار و ۸۹ شغل در همین حوزه به ظرفیت اشتغال شهرستان اضافه می کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1395، کدخبر: 3923883 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
رزن یکجورهایی تبدیل به شهر صنعتی شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین