پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۱۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی دانشگاه جاامع علمی کاربردی همدان صبح امروز /پنجشنبه/ با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.
شعار سال: کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی دانشگاه جاامع علمی کاربردی همدان صبح امروز /پنجشنبه/ با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

مسئول پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان در حاشیه این آیین گفت: این کلینیک دارای فضای اشتراکی برای تمامی کسانی است که دنبال اشتغال و رونق تولید هستند و هر قشری می تواند از خدمات این مجموعه بهره مند شود.

احمد الوندی افزود: با توجه به اینکه شعار دانشگاه علمی کاربردی کارآفرینی، ایجاد اشتغال است هدف از ایجاد کلینیک اشتغال و کارآفرینی برای رسیدن به این شعار کلیدی و رشد متناسب با دانشگاه است.

وی اظهار داشت: در این فضا علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی، ورکشاپ یا کارگاه‌های آموزشی برای مراجعه کنندگان، حمایت های مادی و معنوی از کارآفرینان می شود.

مسئول پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان ادامه داد: چهار تن از مشاوران توانمند دارای مدارک تحصیلی بالا در حوزه کارآفرینی به مراجعه کنندگان این مرکز خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

الوندی تاکید کرد: هزینه تمامی فعالیت ها از جمله برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره برای مراجعه کنندگان به کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان به صورت رایگان است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:18مهر1398،کد خبر:83510094،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
به سلامتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین