پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه نرخ بیکاری این استان در بهار سالجاری 8.9 درصد است، گفت: براساس آمار سال گذشته 53 هزار و 500 بیکار در استان همدان وجود دارد.

شعار سال: احمد توصیفیان اظهار کرد: نرخ بیکاری استان همدان در سال گذشته 9.5 درصد بوده که پس از استان‌های مرکزی و سمنان رتبه سوم از نظر پایین بودن این نرخ را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد 19 هزار و 980 شغل در استان همدان هدفگذاری شده است، ادامه داد: براساس هدفگذاری، امسال باید 19 هزار و 980 نفر شغل در استان ایجاد شود که در 5 ماهه امسال 8500 شغل ایجاد شده است.

ابلاغ 103 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خرد و خانگی در سال جاری

توصیفیان از ابلاغ 103 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خرد و خانگی در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این تسهیلات توسط کمیته امداد، بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید در قالب تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خرد پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه 48 میلیارد تومان تسهیلات در قالب خوداشتغالی تا سقف 20 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد استان همدان پرداخت می شود، تصریح کرد: همچنین 23 میلیارد تومان تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان به مددجویان بهزیستی توسط این نهاد حمایتی پرداخت خواهد شد.

توصیفیان با اشاره به اینکه 20 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای مشاغل خاص از جمله صنایع دستی، ابلاغ شده است، گفت: در سالجاری 20 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه برای مشاغل خانگی به همراه صدور مجوز این فعالیت، ابلاغ شده است که توسط بانک‌های عامل استان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته نیز 16 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی در راستای خوداشتغالی پرداخت شده اما امسال سهمیه این نهاد مشخص نشده است، تأکید کرد: این طرح از شهریور سالجاری به استان‌ها ابلاغ شده است و هنوز میزان پرداختی‌ها چشمگیر نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 10 مهر 96، کد مطلب: 967-3291-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین