پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مهمترین اولویت کاری خود در این استان را فراهم‌کردن بسترهای اشتغال‌زایی و فعال کردن پروژه‌های راکد و نیمه فعال در مناطق مختلف این استان عنوان کرد.

شعار سال: علی‌محمد احمدی "در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد را خوب می‌شناسم و تنگناها و مشکلات گذشته ، حال و آینده آن را بررسی کرده ام.

وی با تشریح برخی از مشکلات کنونی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این استان در بخش نیروی انسانی مستعد ، جوان و دانشگاهی جایگاه مناسبی داشته و از سویی دارای نعمات الهی متعددی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ در مناطق گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد حلقه‌های متعدد نفتی، معادن، اراضی حاصلخیز و آب‌های مناسبی هستیم و از سویی در مناطق سردسیری نیز، این استان از نعمت آب و هوای مناسب، صنایع، جنگل ها و مناطق متعدد گرشگری برخوردار است.
احمدی با اظهار تاسف از اینکه‌کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن نیروی انسانی مستعد و نعمات الهی هم اکنون از محرومیت رنج می‌برد، خاطرنشان کرد:‌ با بهره‌گیری از این آیتم ها می‌توان استان را از شرایط کنونی خارج و سرعت توسعه را شتاب بخشید.
وی گفت:‌ در کهگیلویه و بویراحمد می‌توان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها راه توسعه و بالندگی را فراهم کرد که البته مستلزم همراهی تمامی مردم ، مجمع نمایندگان استانی و مسئولان محلی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کنونی پروژه های عمرانی هم اشاره و تصریج کرد:‌ همه باهم، با همراهی دولت تدبیر و امید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این پروژه ها را از حالت رکود خارج ساخته تا شاهد رفع برخی مشکلات زیرساختی در این استان باشیم.
احمدی افزود:‌ با فعال شدن این پروژه ها. کهگیلویه و بویراحمد را به کارگاه عمرانی تبدیل تا بتوانیم در حوزه کاهش نرخ بیکاری نیز گام های مثبتی برداشته باشیم.
وی کاهش نرخ بیکاری را یکی دیگر از اولویت های کاری خود در کهگیلویه و بویراحمد ذکر و ادامه داد:‌ یکی و شاید مهمترین اولویت ما در دولت دوازدهم در این استان کاهش نرخ بیکاری خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ باید از تمامی امکانات برای توسعه این استان بهره گرفته تا بتوانیم سرعت توسعه را شتاب بخشیده و مشکلات مردم را نیز به حداقل برسانیم.
احمدی تاکید کرد که شناخت خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و از اینکه در استانی شبیه استان ایلام قرار است فعالیت کاری داشته باشد، خوشحال است.
وی گفت: به مردم کهگیلویه و بویراحمد قول می دهم تمام تلاشم را برای رضایتمندی آنان در حوزه های مختلف بکار گرفته و خود را وقف خدمتگزاری به مردم این استان کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ از تمامی دلسوزان و اقشار مختلف می‌خواهیم ما را در راه خدمات رسانی به مردم این استان همراهی کنند تا شاهد رشد و بالندگی دیارمان باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کدمطلب:535450، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین