پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به فرهنگ وقف می تواند موجب تحول در بخش‌های مختلف جامعه شود. حسین کلانتری یکشنبه، ۱۲ آبان ماه در همایش استانی یاوران وقف ضمن ابراز رضایت از عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهارکرد: این اداره کل وظایف خود را به خوبی انجام داده و به نسبت سایر استان‌های برخوردار در حوزه وقف و سایر حوزه‌ها خدمات کمی و کیفی خوبی داشته است.

شعار سال: حسین کلانتری یکشنبه، ۱۲ آبان ماه در همایش استانی یاوران وقف ضمن ابراز رضایت از عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهارکرد: این اداره کل وظایف خود را به خوبی انجام داده و به نسبت سایر استان‌های برخوردار در حوزه وقف و سایر حوزه‌ها خدمات کمی و کیفی خوبی داشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضرت امام(ره) و شهدا این راه را باز کردند، خاطرنشان کرد: وقف در دنیای امروز باید ساری و جاری شود و برای گسترش آن تلاش کنیم، وقف کارکردهای زیادی در حوزه درمان بیماران، خرید جهیزیه نوعروسان، سر و سامان داد زوج‌های جوان، کمک به نخبگان و .... دارد و می‌تواند سبب تحول در جامعه شود.
کلانتری با بیان اینکه وقف در همه عرصه‌ها تاثیرگذار است، تصریح کرد: در حوزه‌هایی که نیاز باشد در کنار اوقاف و امور خیریه خواهیم بود تا با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها، دانشگاه، حوزه علمیه و تریبون نماز جمعه گفتمان اجتماعی که بسیار مهم است را در جامعه نهادینه کنیم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 12 آبان    98، کد خبر:   98081206930،  www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین