پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی توسط دولت تدبیر و امید در این استان خبر داد.

شعار سال: پژمان نیک‌اقبالی در نشست پیش از ظهر سه شنبه شورای فنی اظهار کرد: از دهه فجر ۹۲ تا دهه فجر ۹۵ تعداد ۱۸۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی‌‌ کلنگ‌زنی و افتتاح شد که از این تعداد ۱۵۸۰ پروژه عمرانی و ۲۵۹ مورد اقتصادی بوده است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع ۱۸۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی ۱۵۵۵ پروژه عمرانی افتتاحی و ۲۸۴ پروژه عمرانی کلنگ‌زنی بوده که برای تمامی پروژه‌های عمرانی افتتاحی و کلنگ‌زنی مبلغ یک هزار و ۲۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های اقتصادی افتتاحی و کلنگ‌زنی یک هزار و ۸۶ میلیارد تومان است، گفت: در مجموع دو هزار و ۳۴۵ میلیارد تومان برای ۱۸۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در مناسبت‌های دهه فجر و هفته دولت هزینه شده است.

این مسوول بیان کرد: ۹۵۹ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های کلنگ زنی و یک هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های افتتاحی در این دو حوزه بوده است.

نیک‌اقبالی بیان کرد: از قبل طرح‌های اقتصادی و عمرانی ۸ هزار و ۹۸ شغل ایجاد شده است.

وی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها هر چه سریع‌تر لیست پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی خود در هفته دولت را به دفتر عمرانی ارسال کنند.

نیک‌اقبالی از حضور میهمان کشوری در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها خبر داد و گفت: دستگاه‌ها پروژه‌های مهم خود را برای این امر اختصاص دهند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه چهار ساله اقدامات دولت یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: برنامه سه سال تدوین شده که دستگاه‌ها برای تدوین برنامه چهار سال آخر همکاری کنند.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: یکی از کارخانجات آسفالت استان توانست مجوز آسفالت مورد نیاز فرودگاه را اخذ کند که موضوع استانداردسازی آسفالت کارخانجات استان در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداری‌ها حتما به استاندارد سازی آسفالت خصوصا آسفالت باند فرودگاه توجه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 25 مرداد 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۵۲۵۰۰۰۴۲۲:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین