پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به ترافیک جلوی بیمارستان و بی قانونی و عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک ، شورای تامین و شورای استانداری را عامل این معضل عنوان کرد.

شعار سال: رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به ترافیک جلوی بیمارستان و بی قانونی و عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک ، شورای تامین و شورای استانداری را عامل این معضل عنوان کرد.  دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد گفت: این معضل که سالها بدون حل باقی مانده است دغدغه ماست و باید گفت جانا سخن از زبان ما می گویی.

وی بیان کرد: باوجود پیگیری های مکرراز طریق مرجع قضایی (رئیس دادگستری استان)، شورای ترافیک شورای تامین، شورای استانداری مکاتبات انجام شده و پیشنهاد این بود یک آرژانس مستند دار را استعلام و مشخص کنند و فضا در اختیار انها قرار گیرد تا این مشکل ساماندهی دهند.

سعیدی نژاد ابراز داشت: در بازدیدی که حجت الاسلام مزارعی مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج داشتند دستور دادند وضعیت ترافیک و معضل جلوی این بیمارستان بهصورت فوری و فوتی پیگیری شود که روابط عمومی و حراست بیمارستان را به پیگیری این موضوع ملزم کردیم و محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز پیگیر قضیه بودند ولی چیزی را که باید در عمل محقق شود مشاهده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه مستندات پیگیری های انجام شده برای حل وضعیت بغرنج جلوی بیمارستان شهید بهشتی به صورت مکتوب موجود است، افزود: رفع این مشکل دغدغه اصلی رئیس بیمارستان ، کارکنان و همراهان بیمار و شهروندان است که امیداوریم رسانه ها و متولیان امر ما را در حل این مشکلات یاری کنند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افرود: بارها از طریق رسانه ها،مکاتبات و روش های گوناگون این مشکل رااطلاع رسانی کردیم و کارکنان اورژانس 115 نیز عنوان می کنند مصدومان را در حوادث نجات می دهند و به بیمارستان منتقل می کنند اما به دلیل گیر کردن در ترافیک جلوی بیمارستان جان مصدومان و بیماران به خطر می افتد.

وی ابراز داشت: متاسفانه تابلوهای توقف ممنوع در محدوده بیمارستان و جلوی ان نصب شده که کسی به انها توجهی نمی کند و قانون اجرا نمی شود.

در نشست شورای تامین بارها اعلام کردیم که قانون تابلوهای توقف ممنوع که خودتان نصب کرده اید اجرایی نمی شود و جلوی کلینیک و بیمارستان دوبله و سوبله پارک می کنند.

سعیدی نژاد ادامه داد: از سال 73 تاکنون که به عنوان رئیس بیمارستان مشغول به خدمت هستم به صورت مکتوب، حضوری و تلفنی پیگیر این موضوع بودم و با وجود دستورهای کتبی و قول های مکتوب و شفاهی در عمل این معضل پابرجاست.

وی افزود: در نشست شورای ترافیک و شورای تامین استان و شهرستان مقرر شد که 15 متر قبل از درب ورودی و 15 متر بالاتر از ورودی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج توقف خودروها ممنوع باشد، پلیس جلوی درب بیمارستان مستقر شود و افرادی که در جلوی بیمارستان توقف ممنوع می کنند جریمه شده و با انها برخورد شود اما تاکنون هیچکدام اجرایی نشده است.

بیمارستان درمانی و آموزشی شهید بهشتی یاسوج به عنوان قدیمی ترین و تنها مرکز تخصصی تروما یا حوادث پزشکی سال 1355 با 25 تخت و برای جمعیت 50 هزار نفری شهر یاسوج افتتاح شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:103191، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین