پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد دوربین‌های کنترل سرعت در این استان کافی نیست و باید زیرساختهای پایش عملیاتی افزایش و توسعه یابد.
شعار سال:فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد دوربین‌های کنترل سرعت در این استان کافی نیست و باید زیرساختهای پایش عملیاتی افزایش و توسعه یابد.

 سردار مهدی انصاری چهارشنبه، ۲۰ شهریور ماه در نشست شورای ترافیک استان، افزود: ارتقای ظرفیت‌های پایش تصویری  و کنترلی در استان ضروری است.

وی با بیان اینکه ۴۳ نقطه حادثه خیز شهری در استان وجود دارد، اظهار کرد: باید نگاه کارشناسی شده و خروجی محور به مصوبات شورای ترافیک برای رفع مشکلات داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی چند سال اخیر بیش از ۹۰ نقطه حادثه خبر داده می شود که تنها پوشش ۳۰ نقطه عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: در کنار افزایش تعداد خودروها، افزایش سرعت خودروها و ترددها باید نقاط حادثه خیز رفع شود.

انصاری تصریح کرد: ‌بیش از ۹۰ درصد حوادث رانندگی استان به علت خطای انسانی است، اما باید در بخش ۱۰ درصد زیرساختی نیز اقدام اساسی شود.

وی نقش فرهنگ سازی در رفع مشکلات و حوادث ترافیکی را ضروری دانست و ادامه داد: باید راهکارهایی برای تبیین فرهنگ ترافیک شهری و برون شهری داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه اعتباری به حوزه راه و راهور از محل جرایم شد و بیان کرد: همچنین تعداد دوربین های کنترل سرعت باید به تعداد استاندارد رسیده و استان در این بخش ضعیف است.

انصاری با اشاره به ماده ۱۰۸ ‌قانون برنامه ششم توسعه عنوان کرد: تجهیز پلیس از طریق شهرداری ها در این محور دیده شده و باید به آن توجه اساسی کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:20شهریور1398،کد خبر:98062009572،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین