پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
با حضور مسوولان طی مراسمی از زحمات علی اقبالپور تجلیل و شهباز پورنگ به عنوان رئیس پلیس کهگیلویه معرفی شد.

شعارسال: اسماعیل خوشوقت در این آیین مشکلات حوزه ترافیک در استان را یادآور شد و افزود: تا زمانی که زیر ساخت‌های این حوزه مهیا نشود هر چه تلاش شبانه‌روزی انجام شود ایمنی ترافیک نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: تجهیزات الکترونیکی از جمله مشکلات پلیس در کهگیلویه است که رئیس پلیس جدید باید نسبت به تأمین این تجهیزات همت به خرج دهد.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از سال گذشته چهار هزار خودرو در استان پلاک‌گذاری و به ناوگان افزوده شده که با این حجم خودرو باید مهندسی ترافیک وجود داشته باشد.

خوشوقت برطرف شدن نقاط حادثه‌خیز، نصب چراغ راهنمایی، خط‌کشی معابر و آموزش فرهنگ ترافیک را از موارد مهم در رفع چالش‌های راهنمایی و رانندگی عنوان کرد.

در ادامه علی اقبالپور، رئیس سابق پلیس راهور شهرستان کهگیلویه از کاهش تصادفات منجر به فوت خبر داد و گفت: سال 94 و 95 تنها دو فقره تصادف منجر به فوت در شهرستان روی داد که یک مورد در دهدشت و دیگری در قلعه‌رئیسی بود.

در این مراسم ضمن تجلیل از علی اقبالپور، شهباز پورنگ به عنوان رئیس پلیس راهور کهگیلویه معرفی شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25شهریور1396، کدخبر: 966-13090-5: www.yasouj.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین