پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در محورهای هراز و کرج-چالوس خبر داد و گفت: از ساعت دو بعدازظهر در محور کرج-چالوس از محدوده میدان امیرکبیر و در محور هراز از رودهن به سمت آمل تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

شعار سال: سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی کشور طی روزهای پایانی تابستان گفت: شهریور ماه امسال نسبت به شهریور ماه سال گذشته شاهد افزایش پنج درصدی سفرها بوده‌ایم.

به گفته رحمانی بیشترین ترددها در محورهای منتهی به استان‌های لرستان، گیلان، مازندران، قم، آذربایجان شرقی و خوزستان صورت گرفته است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

سرهنگ رحمانی به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز، ترافیک از ابتدای محور کرج-چالوس تا کیلومتر پنج سنگین است. همچنین در محور هزار، محدوده نارنجستان شمال به جنوب ترافیک سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در حال حاضر در محور تهران- قم، ترافیک پرحجم و روان و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک روان گزارش شده است.

محدودیت‌های ترافیک امروز

رحمانی از اعمال محدودیت تردد در محورهای کرج –چالوس و هراز از بعدازظهر امروز خبر داد و اظهار کرد: از ساعت دو بعدازظهر در محور کرج-چالوس از محدوده میدان امیرکبیر و در محور هراز از رودهن به سمت آمل تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

وی افزود: این محدودیت تردد تا یک بامداد ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تاکید کرد که در حال حاضر مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی مشاهده نمی‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 24 شهریور 1396، کد مطلب: 274845: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین