پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر استقرار هواپیمای اورژانس در استان هستیم، گفت: در صورت محقق شدن این موضوع، انتقال بیماران به مراکز درمانی مجهز تسریع می‌شود.

شعار سالغلام‌محمد زارعی با اشاره به اهمیت اورژانس هوایی، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد نخستین استانی است که در طرح تحول سلامت توانست از خدمات اورژانس هوایی استفاده کند و علاوه بر این، تنها استانی هم هستیم که بالگرد اورژانس هوایی در دو نقطه آن مستقر شده است.

وی افزود: به علت توپوگرافی خاصی که استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و کوهستانی، صعب‌العبور و پراکنده بودن برخی مناطق آن، زمان زیادی طول می‌کشید تا بیماران خاص به مراکز درمانی انتقال پیدا کنند که این مشکل با استقرار بالگردهای اورژانس هوایی تا حدودی حل شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون بالگرد اورژانس هوایی در دو نقطه استان در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران مستقر بوده و به مردم خدمات مطلوبی ارائه می‌دهد.

زارعی با بیان اینکه علاوه بر این پیگیر استقرار هواپیمای اورژانس در استان هستیم، عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن استان کهگیلویه و بویراحمد در کریدور شمال به جنوب، در صورت استقرار هواپیمای امدادرسان، انتقال بیماران به مراکز درمانی مجهز تسریع می‌شود.

وی به پروژه بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج اشاره داشت و بیان کرد: این بیمارستان از مهم‌ترین پروژه‌های درمانی و آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد و جنوب کشور است که امیدواریم با بهره‌برداری از آن در ماه‌های آینده شاهد تحولی عظیم در حوزه سلامت استان باشیم.

بهره‌برداری از بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج/ نیازمند تأمین 40 میلیارد تومان تجهیزات

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌اندازی این بیمارستان نیازمند تأمین 40 میلیارد تومان تجهیزات است، افزود: بر اساس طرح تحول سلامت از این میزان هشت میلیارد تومان بر عهده استان بوده که با رایزنی‌های انجام شده قرار است سهم استان از محل منابع متمرکز وزارت بهداشت پرداخت شود.

زارعی با اشاره به نقش این پروژه در ایجاد اشتغال برای جوانان، گفت: توانستیم بیش از 150 نفر مجوز استخدام برای این بیمارستان بگیریم که اشتغال خوبی در این حوزه محسوب می‌شود.

وی در رابطه با مشکل نبود بیمارستان در شهرستان دنا نیز گفت: علاوه بر مجوز احداث بیمارستان 32 تختخوابی در شهر سی‌سخت که در طی دو سال گذشته اخذ شد، امسال نیز موفق شدیم مجوز احداث یک بیمارستان را در بخش پاتاوه شهرستان دنا دریافت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با احداث بیمارستان در شهر سی‌سخت و بخش پاتاوه شهرستان دنا، یکی از دغدغه‌های مهم مردم این شهرستان برطرف می‌شود

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 تیر 1396، کد مطلب: 1449245:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین