پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۹۴۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: آمبولانس هوایی فوریت های پزشکی در آینده نزدیک در کردستان استقرار و راه اندازی می شود.

شعارسال: دکتر سعدالله اسماعیلی راه اندازی پایگاه هوایی اورژانس استان کردستان از مصوبات و تصمیمات سازمان اورژانس هوایی کشور عنوان کرد و افزود: هم اکنون مقدمات و زمینه استقرار آمبولانس هوایی در استان فراهم شده و این پایگاه در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: تاکنون حدود 150 میلیون تومان برای تجهیز و راه اندازی آمبولانس هوایی تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: همچنین با استانداری کردستان هماهنگی لازم در زمینه راه اندازی آشیانه هلی کوبتر به اضافه پد فرودگاه سنندج انجام شده است.

وی با اشاره به هزینه بسیار بالای استقرار این آشیانه گفت: ماهانه یک میلیارد تومان از سوی اورژانس کشور برای این آشیانه هزینه می شود.

به گفته وی، هر پرواز در هر ساعت حدود 10 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

تعداد 65 آمبولانس در استان کردستان وجود دارد هم اکنون 338 نفر در فوریت های پزشکی استان کردستان خدمات ارائه می کنند.

طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 1395، جمعیت کردستان یک میلیون و 603 هزار و 11 نفر است که از این تعداد 70.8 درصد در مناطق شهری و 29.2 درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 4خرداد1396، کدخبر: 82544054: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین