پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی از آغاز طرح تابستانی اورژانس خبرداد و گفت:۶۱ پایگاه اورژانس جاده ای و شهری به مسافران خدمات دهی می کنند.

شعار سال: علیرضا عباسی ظهر پنج شنبه در کارگروه ایمنی و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: در طرح تابستانی امسال ۴۰۰ نفر نیروی تخصصی فوریت های پزشکی در حال آماده باش کامل هستند.

وی از آماده باش ۶۱پایگاه اورژانس استان در این طرح خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳پایگاه شهری و ۴۸ پایگاه نیز جاده ای هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی با اشاره به بکارگیری ۱۱۷ دستگاه آمبولانس در این طرح، عنوان داشت: همچنین در این طرح دو دستگاه اتوبوس آمبولانس بکارگیری می شوند که این اتوبوس ها در فردوس و بیرجند مستقر خواهند بود.

عباسی اضافه کرد: همچنین در حال حاضر دو بالگرد اورژانس هوایی در بیرجند و طبس وجود داشته که دراین طرح بکارگیری می شوند.

وی با بیان اینکه در این طرح پایگاه های جاده ای در حاشیه جاده های اصلی استقرار خواهند یافت، بیان داشت: در روزهای تعطیل نیز علاوه بر عصر ها در شیفت صبح نیز از پایگاه های سیار در سطح جاده ها استقرار دارند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی ادامه داد: طرح تابستانی اورژانس از ابتدای تیرماه جاری آغاز و تا ۳۱ شهریورماه نیز ادامه دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 01 تیر 1396، کد مطلب: 4012069: mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین