پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹
اخیرا برخی رسانه های استان محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد به عنوان یکی از گزینه های معاون سیاسی استانداری استان نام برده اند و برخی رسانه های دیگر نیز از ابقای وی در فرمانداری بویراحمد خبر داده اند.

شعار سالمحمد کاظم نظری از زمان به دست گرفتن سکان فرمانداری بویراحمد تاکنون همراه بعنوان یکی از فرمانداران استان به شمار میرود که اخبار مربوط به وی در فضای رسانه ای با کنش و واکنش های متفاوتی مواجه بوده است.

فضای رسانه ای موافق و مخالف نظری از همان ابتدای فرماندار شدنش شروع به شکل گیری کرد.

اوج حاشیه سازی نظری که در رسانه ها درج شد مربوط به قضیه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که حرف ها و حدیث ها هنوز به روی این موضوع باقیست.

برخی نا ملایمت ها با برخی رسانه ها در این بین هم مزید برعلت شد تا بر دو دستگی رسانه ای علیه نظری بیانجامد.

رسانه های هم سو با نظری این روزها تیترابقای فرماندار بویراحمدرا درج می کنند تا از این جهت دیگر فضا سازی های رسانه ای جبهه مخالف نظری، جهت انتصاب در مناصب دیگر پیش نیاید.

این رسانه ها سعی دارند جو را آرام کنند تا بدون هیاهوی رسانه ای مراحل انتصاب نظری در سمت معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد براحتی انجام گیرد.

از سوی دیگر برخی رسانه های نا همسو با فرماندار بویراحمد نیز این روزها به شدت تمام از گزینه معاون سیاسی بودن نظری یاد می کنند و در تلاشند تا وی را فردی با یکسری ویژگی های خاص معرفی کنند تا بدین سبب موج رسانه ای مخالف با نظری شکل بگیرد. و سپس با شکل گیری این موج مانع از قرارگیری نظری در سمت جدید خود شوند. به عبارت دیگر در فضای چراغ خاموش نظری معاون سیاسی استاندار نشود.

حال نگاه تعارضی رسانه ها به این انتصابات یک طرف قضیه را به ما نشان می دهد و در سوی دیگر قضیه، دست های پنهان نمایندگان استان برای معرفی گزینه مورد نظر خود برای معاونت سیاسی استانداری موضوع جداگانه ایست که تحلیل جداگانه ای دارد.

نمایندگانی که باید به دنبال وضع قوانینی برای رفع محرومیت های استان باشند همچون امواجی خروشان در پی نشاندن گزینه های مورد نظر خود بر مناصب مدیریتی استان دارند.

موضوعی که استان ما همیشه از آن رنج می برد و مشخص نیست باید تا کی ادامه داشته باشد!

اما آنچیزی که پر واضح بوده این است تا مردم کهگیلویه و بویراحمد نخواهند این زخم کهنه بر پیکره استان به زباله دان تاریخ سپرده نمی شود.

حال باید در ادامه این کشمکش های رسانه ای و جریان های مختلف دید که نظری، فرماندار کنونی شهرستان بویراحمد با توصیفات ارایه شده، کرسی معاونت سیاسی استانداری را بدست خواهد گرفت یا به فرمانداری بویراحمد ابقا می شود؟

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:103609، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین