پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احداث مجتمع رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج خبر داد.

شعار سال: پژمان نیک اقبالی در نشست هماهنگی بررسی واگذاری پارک جنگلی یاسوج به وزارت نفت اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان استانی از سال‌های گذشته تاکنون و همچنین تایید وزیر و مسئولان وزارت نفت، مجتمع رفاهی وزارت نفت در 75 هکتار از اراضی پارک جنگلی یاسوج احداث می‌شود.

نیک اقبالی احداث تاسیسات پارک جنگلی یاسوج را شبیه محمودآباد شمال عنوان کرد و افزود: وزیر نفت طی مکاتبه انجام شده از مسئولان وزارت نفت انتقال مالکیت و مستندسازی منطقه بنام وزارت را خواستار شده است.

وی با اشاره به اینکه پارک جنگلی یاسوج در مساحت 938 هکتار در گذشته به شهرداری یاسوج واگذار شده است، بیان کرد: منابع طبیعی معتقده بوده امکان تفکیک سند و انتقال قطعی به وزارت نفت وجود ندارد زیرا این زمین طی یک فرایند قانونی و مشخص به شهرداری یاسوج واگذار شده است.

نیک اقبالی تاکید کرد: شهرداری یاسوج آمادگی خود را برای واگذاری 75 هکتار از عرصه‌های پارک جنگلی به وزارت نفت برای احداث مجتمع رفاهی را اعلام کرده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: پارک جنگلی یاسوج به سماحت 938 هکتار طبق ماده 147 قانون برنامه پنجم در تاریخ 10 شهریورماه 91 به شهرداری یاسوج واگذار شده و البته 7 هکتار جداگانه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واگذار شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کدمطلب:1577293، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین