پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هزار و ۱۰۷ فرصت شغلی در روستاهای استان ایجاد شد.

شعار سال: پژمان نیک اقبالی پیش از ظهر امروز در نشست طرح ارتقا تولید و اشتغال پایدار روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امسال باید چهار هزار و 319 شغل توسط دستگاه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید، کمیته امداد، بسیج سازندگی، قرارگاه قرب کوثر، امور ایثارگران، حمل و نقل جاده‌ای، پست بانک و بهزیستی ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تعهدات ملی دستگاه‌ها با تعهدات استانی مغایرت دارد، تاکید کرد: این تعهدات در راستای ایجاد اشتغال در روستاها هرچه سریع تر از سوی نهادهای استانی اصلاح شود.

وی عنوان کرد: تا پایان دی ماه با پرداخت 27 میلیارد و 700 میلیون تسهیلات دو هزار و 107 فرصت شغلی در روستاهای استان ایجاد شده که رشد 58.6 درصد را نشان می‌دهد و عملکرد دستگاه‌های استان در این زمینه مطلوب است.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه از مجموع نه دستگاه‌ هفت دستگاه استان اقدامات مناسبی انجام دادند و پیشرفت مناسبی در این زمینه دارند، افزود: طرح‌های کمیته امداد 94 درصد، امور عشایر 100 درصد، بنیاد شهید 100 درصد و بسیج سازندگی 30 درصد پیشرفت دارند و تنها دو دستگاه تعاون و رفاه اجتماعی و قرارگاه قرب کوثر به دلیل عدم استقبال کارفرمایان و عدم آغاز رسمی فعالیت قرارگاه قرب کوثر اقداماتی مناسبی هنوز انجام نشده است.

وی با بیان اینکه اشتغال خرد و متوسط در استان کهگیلویه و بویراحمد کارکرد بهتری دارد، تصریح کرد: با ایجاد اشتغال خرد سعی می‌کنیم تا حدودی میزان بیکای در استان را کاهش دهیم و رایزنی‌ها در این خصوص با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شده است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امید است تا پایان سال تعهدات استان را به نتیجه برسانیم و در نشست بعدی وضعیت استان را با سایر استان‌ها ارزیابی و بررسی کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 09 بهمن 1395، کد مطلب:1310237 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
دو هزار تا برای این استان مثل قطره در دریا گم شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین