پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی سه سال گذشته 56 واحد جدید در استان به بهره‌برداری رسیده است گفت: واحدهای صنعتی برای رونق باید صادرات‌گرا شوند.
شعارسال: نشست مشترک استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان و مدیران کل با صنعت‌گران چرام عصر امروز در شهرک صنعتی بردیان برگزار شد.

سهراب بنام در این مراسم با اشاره به عزم دولت برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار داشت: دولت برای سازماندهی واحدهای راکد و زیر ظرفیت یا تثبیت اشتغال واحدهایی فعال برنامه دارد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیاست دولت بر حمایت از صنایع کوچک است گفت: این صنایع در مناطق کمتر توسعه یافته بهتر می‌توانند رونق ایجاد کنند.

بنام افزود: سال جاری 40 طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان سرمایه‌گذاری شده است.

وی واحدهای دارای پروانه در شهرک صنعتی بردیان را 20 مورد برشمرد و با اشاره به شرایط شهرستان چرام تأکید کرد: انتظار داریم هم بانک‌ها و هم دستگاه‌ها به صورت ویژه این واحدها را حمایت کنند.

این مسؤول وضعیت بازار فروش محصولات تولیدی را از مشکلات این واحدها دانست و گفت: این مشکل به مدیریت واحدهای صنعتی برمی‌گردد.

وی از تغییر رویکرد شهرک‌ها به سمت واحدهای صنعتی صادرات‌گرا و خروج از حال سنتی به برنامه‌های شهرک‌های صنعتی نام برد و افزود: با توجه به وضعیت نامطلوب بازار فروش واحدهای تولیدی رویکردشان را با رویکرد بازار فروش صادرات‌گرا همراه کنند.

بنام با بیان اینکه طی سه سال گذشته 110 واحد صنعتی راه اندازی مجدد شده است این واحدها را متشکل از 56 واحد تولیدی جدید و بازگشت 54 واحد راکد به چرخه تولید عنوان کرد.

این مسؤول افزود: 12 واحد از شهرک صنعتی بردیان برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند که تاکنون تسهیلات یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی به 2 واحد از آنها پرداخت شده است.

وی خواستار حمایت دستگاه‌های دولتی از خرید تولیدات واحدها شد و گفت:در شورای اداری مصوب کردیم و به فرمانداران نامه نوشتیم در شورای اداری مصوب کند که ادارات و نهادها از محصولات تولیدی واحدها خرید داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 دی 1395، کدخبر: 13951010000814 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین