پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی برای رفع مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد شهرک های صنعتی استان خبر داد.

شعار سال: علی محمد احمدی عصر یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: تاکید دولت نیز بر این است که واحد های دارای مشکل شناسایی و نسبت به رفع مشکلات این واحد ها اقدام شود.

احمدی خواستار احصای واحدهای راکد و نیمه راکد توسط شرکت شهرک های صنعتی در راستای برنامه ریزی برای رفع مشکلات و بازگشت به تولید این واحد ها شد و بیان کرد: پوشش تسهیلاتی با نگاه کارشناسی شده در راستای بهبود فعالیت واحد های تولیدی در استان انجام می شود.

احمدی با اشاره به استفاده خروجی محور و کارشناسی شده با ارائه تسهیلات هدفمند به واحد ها و طرح های دارای مشکل، خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و بازار برای اجرای طرح ها و بازپرداخت اصولی تسهیلات نیز مورد تاکید است.

استاندار گفت: مشکلات اجرای طرح های بزرگ در استان به یک اپیدمی تبدیل شده است و باید در اجرای طرح ها به بازار آن، ظرفیت اقتصادی، هدفگذاری ها و فعالیت اصولی توجه شود تا شاهد نیمه کاره رها کردن طرح ها نیز نباشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 11 آذر 97، کد مطلب: 4474105: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین