پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸
استاندار لرستان گفت: در مجموع طی این سه سال ۱۳۸ واحد راکد و یا با ظرفیت پایین را احیا کرده‌ایم.
شعار سال: مهندس هوشنگ بازوند در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی احیای ظرفیت‌های راکد بوده که شامل کارخانجات تعطیل و آنهایی که با ظرفیت پایین کار می‌کنند، می‌شود.

وی اضافه کرد: برای سال ۹۵حدود ۳۰۷ طرح داریم که آمار سازمان برنامه‌ریزی کمتر از این تعداد است. مواردی که راکد هستند ۹۲ واحد آنها امسال احیا شده‌اند که شامل ۲۶ طرح سازمان جهاد کشاورزی، ۴۲ طرح صنعت و معدن و ۲۴ پروژه مربوط به تعاونی‌هاست.

بازوند ۲ واحد را مربوط به اداره کل میراث فرهنگی استان دانست و افزود: همچنین ۲۴ واحد از این موارد متعلق به بانک‌ها هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه بعضی از واحدها با ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ درصد کار می‌کنند، ادامه داد: قرار است این واحدها را به صدرصد برسانیم که در حال حاضر به ۳۳۹ واحد اعتبار ۵۴۹ میلیارد تومان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به برنامه زمان‌بندی شده در نیپا ۳۲ واحد افزایش داشته‌ایم، گفت: در مجموع طی این سه سال ۱۳۸ واحد راکد و یا با ظرفیت پایین را احیا کرده‌ایم که ارزش آنها ۲۶۴۹ میلیارد تومان بوده است.

بازوند مجتمع کشت و صنعت و فولاد ازنا را شامل این طرح‌ها عنوان کرد و افزود: در مجموع ۶۱۸۶ نفر در این ۱۳۸ واحد اشتغال‌زایی شده است.

استاندار با اشاره به عملکرد بانک‌ها در استان بیان کرد: مدیران بانک‌ها به عنوان مدیران اجرایی موظفند در استان مشکلات را برطرف کنند، حدود ۸۴ واحد را می‌بایست احیا کنند که به تحقق خود نرسیده‌اند و احساس می‌کنیم که یا اختیارت لازم را ندارند و یا این موارد جزء اولویت‌های آنها نیست.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 دی 1395، کد مطلب: 95101610146، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
همه اش مسکنه و شعار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین