پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۴۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختصاص ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید گردشگری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در تهران تصویب شد که این میزان اعتبار علاوه بر اعتباراتی است که پیش از این به حوزه گردشگری اختصاص داده شده بود.
شعار سال: حسن نوروزی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری پنج نشست اقتصاد مقاومتی استان در تهران و به ریاست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: تخصیص آب موردنیاز کشاورزی، صنعت و شرب استان از مهم‌ترین دستورکارهای این جلسات بود که در نتیجه تخصیص آب از سد کوثر برای استان مصوب و همچنین قرار شد تخصیص‌های جدیدی از دیگر حوزه‌های آبریز استان هم انجام شود.

وی افزود: علاوه بر این در زمینه تسهیلات موردنیاز حوزه گردشگری استان از محل صندوق توسعه ملی نیز مصوبات خوبی داشتیم که در این راستا مقرر شد 10 میلیارد تومان تسهیلات جدید برای رونق گردشگری استان هزینه شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: 15 شهریور امسال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور مصوبه‌ای در زمینه حمایت از توسعه اشتغال پایدار داشت که هدف آن ایجاد اشتغال با اولویت مناطق روستایی و محروم بوده است.

نوروزی عنوان کرد: طرح‌های اشتغال زایی که قبلا مصوب می‌شد دارای آسیب‌هایی از جمله اهلیت نداشتن متقاضی و نداشتن توجیه فنی، مالی و اقتصادی و انحراف از مسیر بودند که این مصوبه برای کاهش این آسیب‌ها انجام شده است.

وی ابراز کرد: در این راستا، کارگروهی با نام مدیریت و راهبری توسعه اشتغال پایدار مصوب شده که این کارگروه در سطح ملی تشکیل و به‌زودی در استان هم تشکیل می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ریاست این کارگروه بر عهده استاندار بوده و اعضای آن را سازمان برنامه و بودجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، فنی و حرفه‌ای و دفتر امور روستایی استانداری تشکیل می‌دهند.

نوروزی از اعضای این کارگروه خواست اولویت‌های خود را به همراه مشوق‌های لازم اعلام کنند تا این کارگروه هر چه سریع‌تر فعال شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 دی 1395، کد مطلب: 1290966، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
پولی نیست که. یک هتل خوب رو با این پول نمی شه تجهییز کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین